Caesar Experts - Kans om te ontwikkelen | Glassdoor.nl

Werknemersreviews

"Kans om te ontwikkelen"

Huidige werknemer - Accountmanager in Utrecht
Huidige werknemer - Accountmanager in Utrecht

Ik heb een voltijdbaan bij Caesar Experts (Korter dan een jaar)

Pluspunten

Caesar biedt de ruimte om je te ontwikkelen en echt aan je niveau te werken

Minpunten

het kan gebeuren dat je te vrij wordt gelaten, je moet er dus wel op toezien dat je zelf de regie niet verliest

Andere werknemersreviews

Andere werknemersreviews

1. "Thuiskomen"

Huidige werknemer - HR administratief medewerker in Utrecht
    Huidige werknemer - HR administratief medewerker in Utrecht

Ik heb een deeltijdbaan bij Caesar Experts (Langer dan een jaar)

Pluspunten

klantenpartner (customer intimacy), innovatieavonden, kennisdeling, sfeer, samenwerken, leergierigheid

Minpunten

groei wordt belemmerd door te kort aan ITers

Advies aan management

Doe nog meer aan employer branding om als werkgever bekend te worden

2. "Goede sfeer, hoog kennisniveau"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Utrecht
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Utrecht

Ik heb een voltijdbaan bij Caesar Experts (Langer dan 3 jaar)

Pluspunten

Open, gezellige en informele sfeer met veel aandacht voor innovatie. Regelmatig zie je nieuwe gadgets op kantoor en medewerkers krijgen de kans om hun innovatieve idee uit te bouwen tot een eigen start-up onder de Caesar Groep.
    Het is een platte organisatie, dus je hebt geen last van 'nutteloze' regeltjes en je kunt gemakkelijk invloed uitoefenen op bijvoorbeeld je eigen loopbaan en de propositie van je team. Als je initiatief toont en duidelijk je ambities uitspreekt dan wordt er goed meegedacht over hoe je die ambities kunt bereiken.
    Het kennisniveau onder de developers en consultants is hoog en kennis wordt intern graag gedeeld op bijvoorbeeld de maandelijkse kennisavonden. Je krijgt daarnaast veel ruimte om opleidingen te volgen en events te bezoeken.

Minpunten

Veel van de projecten worden bij de klant op locatie gedaan. Dat maakt de werkzaamheden heel leerzaam (je leert veel verschillende technologische en organisatorische omgevingen kennen), maar het vraagt wel eigen initiatief om contact te houden met de collega's op het hoofdkantoor.
    Caesar Experts is een zeer dynamisch bedrijf en dat brengt de nodige organisatorische veranderingen met zich mee. Daar moet je tegen kunnen.
    Er wordt goed geluisterd naar de mening van medewerkers, dat werkt weleens vertragend als er knopen moeten worden doorgehakt.

Advies aan management

Houd contact met de collega's die vooral bij klanten werkzaam zijn door vaker bij ze langs te gaan en bijvoorbeeld een tweewekelijkse vaste kantoordag te organiseren waar iedereen elkaar weer ziet.

Ontdek meer reviews over Caesar Experts.

Heeft u gewerkt bij Caesar Experts? Deel uw ervaringen

Caesar Experts