Constant IT - Service Execution medewerker | Glassdoor.nl

"Service Execution medewerker"

Huidige werknemer - Customer Service Executive in Amsterdam
Huidige werknemer - Customer Service Executive in Amsterdam
Waardeert Directeur

Ik heb een voltijdbaan bij Constant IT (Korter dan een jaar)

Pluspunten

- Korte lijnen
- Regelmatige updates over het reilen en zeilen van het bedrijf, waar wel degelijk naar inspraak geluisterd word.
- Goed bereikbaar
- Veel vrijheid
- Het naar je toe trekken van klanten en het vormen van een aanspreekpunt word gestimuleerd en het staat je vrij om on-site afspraken met de klant te maken.

Minpunten

Op dit moment kan ik mij geen minpunten bedenken waar nog niet aan gewerkt word

Ga zo door ;)

Andere werknemersreviews

Andere werknemersreviews

1. "Constant IT is een (meer dan) fijne werkgever!"

Huidige werknemer - Inside Sales in Amsterdam
    Huidige werknemer - Inside Sales in Amsterdam
    Waardeert Directeur

Ik heb een voltijdbaan bij Constant IT (Langer dan 5 jaar)

Pluspunten

- Constant IT biedt veel flexibiliteit in vele opzichten. Je krijgt de kans om je werktijden redelijkerwijs zelf in te delen en ook thuiswerken is, uiteraard met een goede reden, nooit een probleem.
    - Doorgroei mogelijkheden binnen Constant IT zijn volop aanwezig. Indien je voor de volle honderd procent werkt aan je doelstellingen, laat zien dat je de kwaliteiten hebt voor je beoogde stap vooruit en daarover duidelijk blijft communiceren staat het Management Team altijd open voor het gesprek en een volgende stap in je ontwikkeling.
    - De afgelopen maanden heeft Constant IT hard gewerkt aan de communicatie richting medewerkers. Medewerkers worden betrokken bij de jaarplannen en elk kwartaal volgt er een update.
    - De lunch is erg goed georganiseerd en wordt nagenoeg de hele week verzorgd door een enthousiaste cateraar. Ook in tussendoortjes en verschillende (fris)dranken is voorzien. Wat een luxe!

Minpunten

- Door drukte is het af en toe nodig om buiten kantoortijden (vanuit huis) verder te werken. Op de salesafdeling is daar echter geen duidelijke overwerkregeling en beloning voor.
    - Collega's welke niet tot nooit ziekteverzuim hebben worden daar niet voor beloond, ook al ben ik van mening dat dan een vanzelfsprekendheid hoort te zijn. Een waardering in de vorm van een bonus bij geen ziektedagen zou een hele mooie toevoeging zijn.

Advies aan management

Blijf de communicatie naar medewerkers zo door ontwikkelen als de afgelopen maanden. Open communicatie zorgt ervoor dat medewerkers betrokken blijven en tevreden blijven, dat biedt een goede basis om het team bij elkaar te houden en door te groeien.

2. "Werken bij Constant IT kan zwaar zijn"

Huidige werknemer - Systeembeheer
    Huidige werknemer - Systeembeheer
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Geen mening over Directeur

Ik heb een voltijdbaan bij Constant IT (Langer dan 5 jaar)

Pluspunten

- Ieder jaar een persoonlijk plan voor certificeringen.

- Flexibel uren indelen (afdeling systeembeheer).

- Jong team

Minpunten

- Geen uitgebreide secundaire arbeidsvoorwaarden; bijvoorbeeld telefoonvergoeding

- Geen mobiliteitsplan voor medewerkers langer in dienst

- Veel afdelingen, management voor kleine groep medewerkers, daardoor veel tussenstations en trage beslissingen

- Werkdruk soms erg hoog

- Moeite om collega's vast te houden

Advies aan management

Probeer medewerkers die zich dag in dag uit eens te belonen voor het harde werk en doe meer moeite voor het (langer) behouden van medewerkers, mede door te laten merken dat er waardering is voor het harde werk.

Communicatie naar het team over nieuwe ontwikkelingen binnen het bedrijf (managementplannen) verbeteren.

Reactie van Constant IT

14 mei 2018 – CTO

Beste collega,

Allereerst dank voor je review. Hoewel wij, net als jijzelf, liever complimenten krijgen over onze prestaties, zijn dit wel de berichten die ons scherp en alert houden... Meer

Ontdek meer reviews over Constant IT.

Heeft u gewerkt bij Constant IT? Deel uw ervaringen

Constant IT