1. "Adviseur"

5.0
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk deeltijd bij Constant IT

Pluspunten

Groeiende ICT onderneming waarbij je kan meewerken aan de groei. Prachtig kantoor. Leuke collega's. Ambitieus. Lekkere lunches.

Minpunten

Achterover leunen is er niet bij.

1. "Altijd iets mis"

1.0
    Voormalige werknemer - P&C
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

Ik voltijd gewerkt bij Constant IT voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

Voordelen; - De collega's, die inmiddels allemaal weg zijn, maakten het waard om daar te blijven - De lunch was vaak gewoon echt goed - Even een rondje lopen was ook even lekker (waar ook vaak om gezeurd werd). Grootste problemen; - Het aannemen van medewerkers is altijd een drama geweest omdat Constant IT geen goede salarissen biedt. Ik had een hele struggle gehad om te krijgen wat ik kreeg. Als je dit niet goed regelt, zit je de komende 5 jaar met dezelfde salaris. met een beetje geluk krijg je er 2% per jaar bovenop (net genoeg voor een happy meal). Je zit dan altijd met medewerkers die gewoon geen ervaring hebben en er enkel zijn om de telefoon op te nemen. - Omdat ze niet investeren in medewerkers heb je een lage kennis niveau wat de klant ook echt altijd merkt

Minpunten

- Te dure lunch maar wel lekker. Het lijkt erop dat ze teveel van je salaris inhouden hiervoor voor wat je ervoor krijgt. - Ervaren collega's die weg zijn gegaan (net zoals ik) omdat je gewoon geen andere keus hebt. - Geen doorgroei mogelijkheden tenzij je dreigt met vertrek naar een ander werkgever of letterlijk een maanden lange traject doorloopt om door te kunnen groeien naar een functie waar je gewoon precies hetzelfde voor betaald krijgt (max 2% erbovenop wat uiteindelijk gewoon niks is). - Een volledige ITSM team werd aangenomen, plannen werden gepresenteerd. Werd goed ontvangen door iedereen, uiteindelijk niks mee gedaan. Ze werden uiteindelijk te dure planners voor de servicedesk met als gevolgd dat het volledige ITSM team inmiddels is vertrokken. - Onmogelijk om te parkeren tenzij je een parkeer pas hebt. Veel te duur voor de medewerkers omdat je om de 3 uur je app uit en aan moet zetten, anders ben je te duur uit. - Geen airco maar wel een veel te hete kantoor in de zomer. In de winter is het een iglo tenzij je de verwarming aanzet en weer te heet hebt. - Management die elke 3 maanden weer even paar weken op vakantie is, geen idee waarom. - Wordt totaal niet geïnvesteerd in de medewerkers. - Secundaire voorwaarden kan je eigenlijk wel vergeten. Als je verwacht dat je een telefoon krijgt voor je werkzaamheden (werd mij wel beloofd) dan kan je die ook vergeten. Ik had een onbeperkt abonnement dus voor mij maakt het niet uit maar voor anderen was dit ook weer een issue. Probleem ook weer is dat je met je eigen prive nummer belt met klanten. De medewerkers op kantoor hebben hier minder issues mee omdat ze een kantoor telefoon hebben. - Thuiswerken (wat ik gewend was) is bijna onmogelijk tenzij er echt iets aan de hand is. - Technisch consult doen met een account manager gebeurt nooit. De accountmanagers verkopen van alles zonder technisch consult. - De flex plekken is gewoon niet te doen. De toetsenborden en muizen zijn echt smerig en de stoelen zijn veel te oud. Een aantal stoelen beschikbaar die wel goed zijn maar iedere ochtend wordt daar om gevochten.

2. "Service Execution medewerker"

4.0
    Huidige werknemer - Customer Service Executive in Amsterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Constant IT

Pluspunten

- Korte lijnen - Regelmatige updates over het reilen en zeilen van het bedrijf, waar wel degelijk naar inspraak geluisterd word. - Goed bereikbaar - Veel vrijheid - Het naar je toe trekken van klanten en het vormen van een aanspreekpunt word gestimuleerd en het staat je vrij om on-site afspraken met de klant te maken.

Minpunten

Op dit moment kan ik mij geen minpunten bedenken waar nog niet aan gewerkt word

Ontdek meer reviews over Constant IT.