Werknemersreviews

  1. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    EMEA- Amsterdam Office

    Feb 2, 2016 - Customer Success Manager in Amsterdam
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Geweldig product, mensen en leiders. Geweldige visie en wereldwijd tevreden klanten. Het product is echt waardevol voor hen en het vergemakkelijkt het dagelijkse klantenbeheer. De startup-cultuur is echt overal, je kunt falen, zolang je maar leert. Echt gemakkelijk om nieuwe ideeën te brengen en dingen vanaf nul op te bouwen. Sterk, eerlijk en efficiënt beheer.

    Minpunten

    Terwijl het bedrijf groeit, lijden koppels uit de omgeving. Het gebrek aan communicatie tussen teams en kantoren en ook het personeelsmanagement heeft een echt probleem om zich aan te passen aan de groei. Ook hebben enkele zeer waardevolle mensen onlangs het bedrijf verlaten (en een deel van de cultuur met hen), wat een beetje eng is voor de toekomst. Het staat echter bovenaan de bedrijfsdoelstellingen, dus laten we eens kijken wat 2016 brengt.

    Verder lezen
    Machinevertaling uit het Engels door Google
    Toon origineel
    5 personen vonden deze review nuttig
  1. 5.0
    Voormalige werknemer

    Great place

    Sep 9, 2020 - Anonieme werknemer 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    The best people I've worked with. Really smart, really nice.

    Minpunten

    Hard to say as I wasn't around during or after the company being acquired.

    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  2. 2.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    Horrible pay

    Mar 4, 2021 - Customer Service Representative 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Hours were okay for a family

    Minpunten

    Needs better communication with employees

    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen

Ontdek meer reviews over DoubleDutch.