Ipsos - Fantastische job, weinig waardering | Glassdoor.nl
  1. "Fantastische job, weinig waardering"

• Werk/privé-balans
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer

Ik heb voltijd gewerkt bij Ipsos

Pluspunten

Enorm gevarieerde job, je leert in sneltempo bij en je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheden, inspirerende omgeving, toffe en intelligente collega's, veel uitdaging,..

Minpunten

Loon wordt niet afgestemd op workload en prestaties, weinig waardering, veel capabele collega's die vertrekken...

Advies aan management

Hoewel ik enorm veel heb bijgeleerd gedurende de tijd dat ik te werk ben gesteld bij IPSOS, heb ik om praktische redenen moeten afhaken,... ( Afstand, workload, laag loon, moeilijke work-life balance) Ik vond het vooral erg spijtig om mijn eigen ambities opzij te zetten, terwijl ik een job had die mij erg aansprak, maar tegelijk ook te veel van mij en mijn gezin vergde om door te zetten. Ik zou de HR afdeling ... daarom aanbevelen om meer inzetten op employer branding om die talloze talenten die mede gevormd en gesmeed zijn door de talloze opleidingsmogelijkheden die jullie aanbieden te behouden en verder aan te scherpen.

Meer weergeven
    Ipsos2019-05-24
  1. "Stage"

SterSterSterSterSter
    Huidige stagiair(e) - Anonieme stagiair(e)

Ik werk bij Ipsos

Pluspunten

Veel leermogelijkheden en zelfstandig werken

Minpunten

Er heerst een hoge werkdruk

Ipsos2019-05-23
  2. "Leuke tijd gehad bij Ipsos"

• Werk/privé-balans
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    Voormalige werknemer - Research Executive in Amsterdam
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

Ik heb voltijdgewerkt bij Ipsos voor meer dan 3 jaar

Pluspunten

Het was een leuk team met betrokken collega's. Goede mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen, met name voor starters. Professionele werkomgeving.

Minpunten

Na een aantal jaar zijn de meeste werknemers uitgegroeid en wordt het moeilijk om nog stappen te maken binnen het bedrijf.

Advies aan management

Meer mogelijkheden bieden voor internationale stages/werkervaringeb bieden.

Ipsos2019-04-27

Ontdek meer reviews over Ipsos.