1. "Van stagiair naar fulltime werknemer"

Huidige werknemer - Junior Online Marketer in Breda

Ik werk voltijd bij Natuurhuisje.nl

Pluspunten

Ik ben begonnen in september 20219 bij natuurhuisje als stagiair. Na een super leuke stage tijd doorgegaan met een 0-uren contract naast mijn studie. Hierna een baan aangeboden gekregen en volmondig JA gezegd. Natuurhuisje is een bedrijf waar je jezelf kan zijn. Jezelf kan ontwikkelen en een bedrijf vol uitdagingen. Ook heerst er een gezellige sfeer. Een potje tafeltennis of toch een potje mario kart. Niets is te gek bij dit bedrijf. Dit gepaard met hard werken en veel gemotiveerde medewerkers zorgt er dan ook voor dat er een goede sfeer hangt. Kort samengevat fijn bedrijf om voor te werken!

Minpunten

Je moet flexibel zijn en tegen veranderingen kunnen

1. COVID-19
    Nuttig (1)

"Innovatief, uitdagend en duurzaam"

Huidige werknemer - Senior Backend Developer in Breda

Ik werk voltijd bij Natuurhuisje.nl

Pluspunten

Natuurhuisje.nl is een jong en flexibel bedrijf met een duidelijke en oplossingsgerichte werkwijze. De wijze waarop iedereen de schouders gezet heeft om de CoVid-19 situatie het hoofd te bieden is geweldig om te zien. Een open en transparante cultuur waar alles gedeeld wordt met elkaar. Dagelijkse zaken in je eigen team, wat er speelt in de andere teams, hoe het bedrijf er voor staat. Meedenken en meedoen is belangrijk en wordt ook actief gepromoot. Groei en ontwikkeling is belangrijk bij dit bedrijf, ook op persoonlijk vlak. Duurzaam is niet alleen een buzzword. Er wordt ook veel waarde aangehecht binnen Natuurhuisje.nl. Vanaf augustus ook goed bereikbaar met de trein!

Minpunten

Ik heb nog geen minpunten ervaren

2. "Fun and nature-loving working place!"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Natuurhuisje.nl

Pluspunten

Young, friendly, and dedicated team that is becoming more and more international. An environment where you can be flexible, share your ideas, and grow. And the best part is that Natuurhuisje is a truly sustainable company and you contribute to nature by being part of it!

Minpunten

I don't see a reason why you shouldn't join the team of Natuurhuisje!

Ontdek meer reviews over Natuurhuisje.nl.