Werknemersreviews

  1. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

    Werk er bijna 5 jaar en geniet nog van elke dag!!

    Nov 27, 2019 - Channel Leader 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Ik werk samen met een aantal GEWELDIGE collega's! Ik kan me geen beter team voorstellen om elke dag in mijn buurt te hebben. - Ongelofelijke groeimogelijkheden om je carrière uit te bouwen - Nutanix draagt echt zorg voor het team - 100 % betaalde gezondheidszorg voor mij en mijn gezin (tandheelkundige verzorging is ook top), gratis massages op kantoor, gratis lunch, ESPP, neemt deel aan vele culturele evenementen, investeert in leermogelijkheden...en veel, veel meer. - Management is benaderbaar - Fenomenale cultuur - Geweldige werkomgeving, waar de nadruk ligt op samenwerking

    Minpunten

    Balans tussen werk en privéleven kon wat beter, maar mijn passie is daar ook de schuld van ;-)

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    2 personen vonden deze review nuttig
  1. 5.0
    Huidige werknemer

    Fantastic Organization

    Sep 22, 2021 - Chief Technology Officer (CTO) in Port Isabel, TX
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Great culture, diverse workforce, 100% healthcare coverage with no deductions or co-pays!! Excellent technology company with a lot of room for future growth.

    Minpunten

    None that I know of.

    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  2. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

    Be comfortable with being uncomfortable.

    Sep 17, 2021 - Senior Systems Reliability Engineer in Durham, NC
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    - Great company with great benefits. - Ability to work remote is a major plus. - Care of Health, Family and Work/Life Balance is encouraged. - There are many intellectual engineers working alongside you and available to learn from or ask for assistance. - Automation Tools are continually being worked on to improve workflow and improve the case lifecycle for both engineers and customers. - Management listens to engineers for ideas on how to improve the structure or workflows within Support itself in addition to the product. - Training and learning is valued and opportunity for it is provided. - Virtual teams of engineers with different specialties are available to ask for help if/when working on something new. - There are many opportunities to collaborate and/or increase organizational visibility within the company. - Great and diverse culture consisting of genuine people. - Nutanix is the leader in the HCI market space and regularly incorporating new features and products into their suite of offerings.

    Minpunten

    - Support structure is still flat and case routing is still improving, therefore it is still possible to end up with cases for features/products with which one lacks familiarity. - Remote collaboration can be tough, especially if unfamiliar with the product/feature being addressed. - Feature bloat and rushed integration lends itself to bugs/cases that could have been avoided if more time was spent during the verification/testing phase. This can also lead to instances where documentation can be scarce.

    Verder lezen
    Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen

Ontdek meer reviews over Nutanix.