Provolve IT - Werken bij Provolve IT | Glassdoor.nl
  1. "Werken bij Provolve IT"

• Carrière­mogelijkheden
    Huidige werknemer - Sneior Application Management Specialist in Limmen

Ik werk voltijd bij Provolve IT voor 3 jaar

Pluspunten

Voldoende groeimogelijkheden, onbeperkt budget voor opleiding, buitenproportionele arbeidsvoorwaarden! Ervaren collega's om van te leren.

Minpunten

Ik ben geen minpunten tegen gekomen.

Provolve IT2019-03-25

April 2, 2019CEO

Heel erg bedankt voor het delen van jouw ervaring met het werken bij ons!

1. "Super samenwerking"

Voormalige freelancer - Technical Consultant in Zoetermeer

Ik heb gewerkt bij Provolve IT voor meer dan 3 jaar

Pluspunten

Platte structuur, snelle afhandeling van financien, goede afspraken. uitdagende opdrachten en leuke mensen om mee samen te werken.

Minpunten

Glassdoor vraagt me om minpunten te benoemen en wil graag dat ik er 20 woorden aan dicht. nou bij deze Glassdoor, ik kan bij Provolve geen minpunten benoemen.

Advies aan management

Blijf zoals jullie zijn, goed samenwerken op deze manier! Etentjes en presentjes zijn leuk en geeft een goede band met het bedrijf.

Provolve IT2019-01-18

January 25, 2019CEO

Bedankt voor het leveren van deze mooie feedback, top!

2. "Een team"

• Carrière­mogelijkheden
    Huidige werknemer - Sr Werkplek Specialist

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Provolve IT

Pluspunten

Het team van Provolve kenmerkt zich vooral in de manier van hoe we met elkaar omgaan...Respectvol. Ook is er een duidelijke vorm van waardering voor wat je doet zowel op het vlak van wat je zelf onderneemt of wat men van je vraagt. Daarnaast kun je altijd je ei kwijt, zowel zakelijk als prive en merk je dat inhoudelijk de communicatie altijd op een eerlijke manier verloopt. Er wordt geluisterd naar je ideeën en... neemt dat dan dus ook serieus. Ook als het gaat welke richting je mogelijk op wilt binnen je werk.

Meer weergeven

Minpunten

Omdat binnen deze groep veel communicatie online verloopt en men elkaar niet ziet, ontstaat er een soort virtuele abstractie van werken. Dat is iets waar je tegen moet kunnen.

Provolve IT2019-01-17

January 25, 2019CEO

Bedankt voor deze mooie review en feedback op het online communiceren. Dit nemen we zeker mee in verdere doorontwikkeling van het bedrijf!

Ontdek meer reviews over Provolve IT.