1. "Top bedrijf voor bijbaan"

• Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    Huidige werknemer - Applicatie-beheerder in Den Haag
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk al langer dan een jaar als deeltijd bij Provolve IT

Pluspunten

Eigen tijds inplanning, Veel vertrouwen, Snel betrokken in het team, Duidelijke uitleg over taken en verantwoordelijkheden

Minpunten

Geen minpunten te vinden hier

March 12, 2021CEO

Dankjewel voor deze mooie positieve review! Dat is waarvoor we het doen. We verwelkomen iedereen om zijn mening te uiten over ons bedrijf, en dat wordt gewaardeerd. Top!

1. "Culture and Values"

Huidige werknemer - Sofware Developer in Kampala
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij Provolve IT voor meer dan een jaar

Pluspunten

The key trait an employer should possess that matters most to me is being able to recognise employee accomplishments: at Provolve IT reviewing, providing feedback and acknowledging one's work is a culture and this is so fulfilling. As an employee from Africa to be specific Uganda you would only work for a company in the Netherlands only if it believes in having a diverse workforce and this what Provolve IT is.

Minpunten

I have not come across any yet.

September 14, 2020CEO

Thanks for this great review of how you experience working for and with us! I really appreciate it. Keep up the hard work!

2. "Fijne werkgever met moderne visie"

• Diversiteit en inclusie
    • Carrière­mogelijkheden
    Huidige werknemer - Cloud Engineer in Burgerveen
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Provolve IT

Pluspunten

Na jaren een nummertje te zijn geweest in grote, ouderwetse bedrijven is het een verademing om te merken dat je als werknemer gehoord wordt en dat de werkgever zich niet inspant om kernwaarden te verkondigen maar ze echt naleeft. Het bedrijf denkt met je mee en toont interesse, zo ontstaat snel wederzijds respect en vertrouwen.

Minpunten

Momenteel geen minpunten te noemen. Het type werk moet je liggen en vereist flexibiliteit maar dat is inherent aan detachering en niet zozeer een minpunt, laat staan specifiek voor het bedrijf.

January 14, 2021CEO

Heel erg bedankt voor deze mooie woorden. We doen ons best woord bij daad te voegen en inderdaad op meerdere vlakken "heel" te zijn. Elk stukje feedback is welkom dus heel erg dank voor het delen van jouw ervaring.

Ontdek meer reviews over Provolve IT.