Werknemersreviews

1. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Een leuk en relaxte werkwijze

Sep 26, 2021 - Junior Software Developer

Pluspunten

- ik kan te werk gaan waar en wanneer ik wil - er is vrijwel altijd iemand bereikbaar - je wordt snel op de hoogte gebracht en collega's staan altijd open om je vragen te beantwoorden - interessant werk

Minpunten

- ik heb er nog geen gevonden

CEO

Heel erg bedankt voor deze positieve review. Mooi dat wij 1 van onze kernwaarden vrijheid zo in de praktijk gebracht zien worden. Goed om te lezen dat je het werk ook interessant vindt. Dat blijft toch altijd een belangrijk punt :) We hopen je nog lang bij ons te mogen hebben. Ga zo door!

1. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Culture and Values

Sep 13, 2020 - Sofware Developer in Kampala

Pluspunten

The key trait an employer should possess that matters most to me is being able to recognise employee accomplishments: at Provolve IT reviewing, providing feedback and acknowledging one's work is a culture and this is so fulfilling. As an employee from Africa to be specific Uganda you would only work for a company in the Netherlands only if it believes in having a diverse workforce and this what Provolve IT is.

Minpunten

I have not come across any yet.

CEO

Thanks for this great review of how you experience working for and with us! I really appreciate it. Keep up the hard work!

2. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Top bedrijf voor bijbaan

Mar 11, 2021 - Applicatie-beheerder in Den Haag

Pluspunten

Eigen tijds inplanning, Veel vertrouwen, Snel betrokken in het team, Duidelijke uitleg over taken en verantwoordelijkheden

Minpunten

Geen minpunten te vinden hier

CEO

Dankjewel voor deze mooie positieve review! Dat is waarvoor we het doen. We verwelkomen iedereen om zijn mening te uiten over ons bedrijf, en dat wordt gewaardeerd. Top!

Ontdek meer reviews over Provolve IT.