Redbook ICT - Leuk bedrijf met veel vrijheid | Glassdoor.nl

Glassdoor maakt gebruik van cookies om uw ervaring op de site te verbeteren. Doorgaan houdt in dat u akkoord gaat met het gebruik van onze cookies. OK | Meer info

Recentste weergeven

"Leuk bedrijf met veel vrijheid"

Huidige werknemer - Salesforce Consultant in Almere
Huidige werknemer - Salesforce Consultant in Almere

Ik heb een voltijdbaan bij Redbook ICT (Korter dan een jaar)

Pluspunten

Veel vrijheid in je werkzaamheden
Mogelijkheden jezelf op te leiden en certificeren
Behulpzame collega's

Minpunten

Locatie ligt wat ver van de binnenstad

Reactie van Redbook ICT

16 mrt. 2017 – HR

Dank voor deze review!

Andere werknemerreviews voor Redbook ICT

1. "Serious business, maar vooral veel FUN!"

Huidige werknemer - Marketing en Communicatie Manager in Almere
    Huidige werknemer - Marketing en Communicatie Manager in Almere

Ik heb een voltijdbaan bij Redbook ICT (Langer dan een jaar)

Pluspunten

Al twee jaar werk ik met veel plezier bij Redbook. Mijn werkzaamheden, mijn collega’s, maar ook de omgeving waarin ik mag werken - sinds kort hebben we een nieuw kantoor - geven mij veel energie. Binnen het team hangt een goede en gezellige werksfeer.

Je werkt resultaatgericht binnen een team met een platte organisatiestructuur. Dit geeft voldoende verantwoordelijkheid binnen je functie en bied je de gelegenheid om snel te schakelen met het management. Er wordt flexibiliteit geboden vanuit het bedrijf door de mogelijkheid om thuis te werken.

Redbook biedt mij de kans om mee te kijken in de keuken van het ondernemerschap, actief mee te denken over en te participeren in de (werk)processen. Naast dat Redbook zelf de afgelopen jaren hard is gegroeid wordt er ook gekeken naar persoonlijke groei en is er ruimte om jezelf te ontwikkelen. Ieder jaar wordt er samen met het management gekeken naar persoonlijke leerdoelen, die gedurende het jaar worden geëvalueerd.

Met regelmaat worden er leuke activiteiten gepland met het team, zoals teammeetings, events en vrijdagmiddagborrels.

Minpunten

Ik zou dit geen minpunt willen noemen, maar wel iets om in acht te nemen als je bij Redbook wilt komen werken:

De flexibiliteit die Redbook zijn medewerkers biedt heeft als keerzijde dat in sommige gevallen andere activiteiten zoals een teammeeting, cursussen, zelfstudie voor certificering en teamuitjes buiten reguliere kantoortijden plaatsvinden.

Advies aan management

Houd deze drive vast!

2. "Topervaring bij Redbook"

Huidige werknemer - Account Manager in Almere
    Huidige werknemer - Account Manager in Almere

Ik heb een voltijdbaan bij Redbook ICT (Langer dan een jaar)

Pluspunten

Er wordt veel gedaan om je in staat te stellen je te ontwikkelen. De werksfeer is fijn, mensen zijn resultaatgericht maar er wordt ook veel gelachen en georganiseerd onder en voor collega's. Die balans is fijn. Werkzaamheden en klantcontacten zijn door de aard van dit segment en bedrijf divers en nooit saai. Het salarismodel zorgt dat je goed kunt verdienen als je inzet en kwaliteit levert. Iedereen probeert elkaar daarin aan te sporen en te helpen dus de cultuur die mede daardoor ontstaat is professioneel en scherp. De groei is ook stevig. Binnen twee jaar meer dan 10 mensen en we gaan hard door. Dat houdt het dynamisch en levendig. Redbook is lekker bezig en ik heb t naar m'n zin.

Minpunten

Investering in jezelf en het bedrijf zal je gedeeltelijk in eigen tijd doen.

Advies aan management

Ga zo door om de groei van Redbook te versterken en de werksfeer te houden zoals ie is!

Recentste weergeven

Heeft u gewerkt bij Redbook ICT? Deel uw ervaringen