Werknemersreviews

1. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Samen pushen voor het beste resultaat

Dec 30, 2019 - Anonieme werknemer in Utrecht

Pluspunten

Techniek ligt aan de basis van alle werkzaamheden; voor vrijwel iedereen een steile leercurve. Hierdoor werken we echter wel met veel toffe opdrachtgevers. Als werknemer krijg je veel vrijheid de functie in te vullen naar eigen inzicht. Sfeer op kantoor is prettig en informeel.

Minpunten

Het kantoor kan rumoerig zijn; moet je voor kunnen afsluiten (wordt aan gewerkt).

Reactie van Relevant Online

Managing Partner

Bedankt voor de waardering en feedback. Inmiddels hebben we een extra aangrenzende kantoorruimte gehuurd die dient als stilteruimte en waar je kunt werken zonder afleiding van (telefoon-)gesprekken.

1. 5.0
    Voormalige werknemer

Learn a lot with great team mates

Sep 29, 2021 - Cloud Engineer in Montréal, QC

Pluspunten

There is a lot that you can learn in a very short amount of time here - a lot of trust and ownership is given to you! Relevant Online seems to hire very friendly, outgoing people, and as a result the office culture is great. There is also a very entrepreneurial spirit.

Minpunten

It can be stressful at times due to how much responsibility is given to you. You must have the confidence to speak up and advocate for yourself.

2. 5.0
    Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Goede werkgever, fijne tijd gehad

Oct 13, 2021 - Interaction & data specialist

Pluspunten

Open en eerlijke organisatie, op alle vlakken. Hoge mate van technische kennis aanwezig binnen de organisatie en veel kansen op te ontwikkelen. Als werknemer heb je de kans jezelf flink te ontwikkelen, indien je ervoor wilt inzetten. Internationaal en dynamisch team.

Minpunten

De organisatie is nog relatief jong en blijft ontwikkelen, hier dien je tegen te kunnen. Open communicatie hierover helpt overigens wel.

Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen

Ontdek meer reviews over Relevant Online.