Shopify - Customer success guru | Glassdoor.nl
  1. "Customer success guru"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Customer Success Guru in Galway
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij Shopify gewerkt

    Pluspunten

    Nice people, great benefits , good training and really thorough resources for doing the job

    Minpunten

    Can be lonely working remote didn’t feel like I was friends with my coworkers that said everyone was really nice.

    Advies aan management

    Hard not to feel under pressure from trainer to go up to three chats

    Shopify2019-06-09
  1. Nuttig (1)

    "Challenging but Rewarding"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Expansion Pack in San Francisco, CA
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Shopify

    Pluspunten

    Great company culture, colleagues in SF are wonderful, regular travel opportunities, interesting problems to work on, growth opportunities, great benefits.

    Minpunten

    Some internal politics and battles for resources (but I've seen much worse). It can be challenging to be a small US office of a large Canadian company but the HQ offices are getting better at remembering about us.

    Advies aan management

    I have high confidence in the way things are going.

    Shopify2019-06-14
  2. Nuttig (3)

    "The culture is great, the job not so much"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Customer Success Guru in Remote, OR
    Niet aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Shopify voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Most of the people in Guruland are amazing. Perks are okay and working from home is amazing.

    Minpunten

    The job is ultimately a customer service one in which you have to support everything - Paypal, Google Analytics, Amazon...literally all the integrations available, not just the actual platform. Worse though is the difficulty in switching roles - if you're hired as a guru and want to move to a support position, you can pretty much forget it unless you're up for some serious remote networking. Despite claims to the... contrary, this company is not a meritocracy.

    Meer weergeven

    Advies aan management

    Make it easier for staff experienced in the platform to switch roles - no one wants to do customer service forever.

    Shopify2019-07-16

Ontdek meer reviews over Shopify.