TOPdesk - Een erg leuk, jong en dynamisch bedrijf | Glassdoor.nl
  1. "Een erg leuk, jong en dynamisch bedrijf"

Huidige werknemer - Sales Representative in Delft

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij TOPdesk

Pluspunten

- Een gezellige sfeer op de werkvloer - Veel vrijheid om eigen plannen uit te werken - Nieuwe collega's worden zeer goed in het bedrijf opgenomen - Heel flexibele bijbaan voor naast je studie - Veel ontwikkelingsmogelijkheden - Elke vrijdag borrel en veel leuke feesten!

Minpunten

- Voor mij is het niet om de hoek, maar we verhuizen naar een nieuw kantoor naast Station Delft.

Keep up the good work!

TOPdesk2017-10-16
  1. "Een werkgever waar je alle vrijheid krijgt en je echt jezelf kan zijn!"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij TOPdesk

Pluspunten

Vrijheid die je zelden in een organisatie ziet Vertrouwen Verantwoordelijke en gezellige collega's Mogelijkheid tot ontwikkeling Open Minded Platte organisatiestructuur

Minpunten

Wellicht kunnen we af en toe wat strenger voor elkaar zijn :)

Advies aan management

De cultuur van TOPdesk is erg mooi, behoud deze cultuur bij de groei van de organisatie.

TOPdesk2019-07-16
  2. "TOPdesk is een prima werkgever."

Voormalige werknemer - Anonieme werknemer

Ik heb voltijdgewerkt bij TOPdesk voor meer dan 5 jaar

Pluspunten

TOPdesk is een mooi bedrijf om voor te werken. Vrijheid, Verantwoordelijkheid en Vertrouwen zijn hier niet alleen kernwaarden die ergens in een mooie whitepaper staan, maar écht de manier waarop gewerkt wordt. De sfeer tussen collega's is goed en je krijgt in het dagelijks werk genoeg kansen + de vrijheid deze goed in te vullen. Ik ben als starter bij TOPdesk (support) begonnen en heb er ruim 6 jaar gewerkt, in die...

Meer weergeven

Minpunten

De salarissen bij TOPdesk liggen naar mijn mening iets onder de markt, al heb ik begrepen dat hier wel meer aandacht voor is. Tevens merk je dat met de groei van het bedrijf politiek/onderlinge verhoudingen een rol spelen.

Advies aan management

Houd de cultuur in stand en wees scherp op gedrag dat daar niet binnen past. Check daarnaast de salarissen tegen de markt en pas die aan waar nodig.

TOPdesk2019-06-18

Ontdek meer reviews over TOPdesk.