TOPdesk - Integer, open en ambitieus | Glassdoor.nl
Uitgelichte review

"Integer, open en ambitieus"

Huidige werknemer - Sales in Delft
Huidige werknemer - Sales in Delft
Waardeert Directeur

Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk

Pluspunten

De kracht van TOPdesk ligt bij de mensen. Al mijn collega's zijn energieke en leuke mensen, die samen het beste willen leveren aan onze klanten. Dit zorgt voor een prettige sfeer, die erg los en informeel is, maar ook altijd oog houdt op succes. De interactie met klanten stuurt sterk op samenwerking.

Persoonlijke begeleiding is belangrijk bij TOPdesk. De nadruk ligt op wat voor mij het beste is. Ik wordt gevraagd naar waar ik goed in ben en wat ik zou willen, en wordt geholpen om daar beter in te worden.

Minpunten

De cultuur is erg uitgesproken en heel duidelijk aanwezig. Dat zal voor lang niet iedereen even prettig zijn en ik kan me voorstellen dat sommige mensen meer structuur of directere aansturing willen.

Advies aan management

Blijf vasthouden aan dat wat TOPdesk zo uniek maakt. Nooit concessies doen, niet overstag gaan door druk op wachttijd of vanuit de buitenlandse kantoren.

Andere werknemersreviews

Andere werknemersreviews

1. "Plezier om te werken met een fijne groep mensen"

Huidige werknemer - Consultant in Delft
    Huidige werknemer - Consultant in Delft
    Waardeert Directeur

Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Korter dan een jaar)

Pluspunten

Autonomie, een fijne werksfeer waarin je prima ondersteund wordt en bijzonder fijne mensen als collega

Minpunten

De uitdaging is om vakinhoudelijk interessant te blijven voor jong talent

Advies aan management

Houd de focus op cultuur en je belangrijkste kapitaal: de mensen die iedere dag weer hun beste beentje voor komen zetten

"Bedrijf met vertrouwen in de mensen"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Waardeert Directeur

Ik heb een voltijdbaan bij TOPdesk (Korter dan een jaar)

Pluspunten

Bij TOPdesk krijg je de mogelijkheid om je functie in te vullen zoals jij dat wil. Dat geeft heel veel vrijheid en de mogelijkheid om je bezig te houden met de aspecten waar jouw interesses en talenten liggen. Daarnaast is het een jong bedrijf met veel energie en behulpzame mensen. De scrumwerkmethode vind ik ook erg prettig: je weet wat er in de komende twee weken van je verwacht wordt. En laatste groot voordeel is dat ze erg scherp zijn op je werk/privé-balans.

Minpunten

De vrijheid gaat erg ver. Als je bij TOPdesk begint, kun je je wat verloren voelen. Dat is iets wat je moet liggen. Hou je van meer kaders? Dan is een andere werkgever voor jou wellicht beter. Daarnaast is het doel van je sprint (twee/drie werkweken) duidelijk, maar op langere termijn kan de visie wat beter gecommuniceerd worden (ik weet dat er genoeg over nagedacht wordt, maar dat spijpelt niet altijd helemaal door in de organisatie). Tot slot: je moet waarde hechten aan secundaire arbeidsvoorwaarden. Als je alleen kijkt naar het salaris, ben je bij TOPdesk niet het beste uit.

Ontdek meer reviews over TOPdesk.

Heeft u gewerkt bij TOPdesk? Deel uw ervaringen

TOPdesk