TOPdesk - Integer, open en ambitieus | Glassdoor.nl
  1. Nuttig (1)

    "Integer, open en ambitieus"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Sales in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij TOPdesk

    Pluspunten

    De kracht van TOPdesk ligt bij de mensen. Al mijn collega's zijn energieke en leuke mensen, die samen het beste willen leveren aan onze klanten. Dit zorgt voor een prettige sfeer, die erg los en informeel is, maar ook altijd oog houdt op succes. De interactie met klanten stuurt sterk op samenwerking. Persoonlijke begeleiding is belangrijk bij TOPdesk. De nadruk ligt op wat voor mij het beste is. Ik wordt gevraagd...

    Meer weergeven

    Minpunten

    De cultuur is erg uitgesproken en heel duidelijk aanwezig. Dat zal voor lang niet iedereen even prettig zijn en ik kan me voorstellen dat sommige mensen meer structuur of directere aansturing willen.

    Advies aan management

    Blijf vasthouden aan dat wat TOPdesk zo uniek maakt. Nooit concessies doen, niet overstag gaan door druk op wachttijd of vanuit de buitenlandse kantoren.

    TOPdesk2018-07-17
  1. "Een werkgever waar je alle vrijheid krijgt en je echt jezelf kan zijn!"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij TOPdesk

    Pluspunten

    Vrijheid die je zelden in een organisatie ziet Vertrouwen Verantwoordelijke en gezellige collega's Mogelijkheid tot ontwikkeling Open Minded Platte organisatiestructuur

    Minpunten

    Wellicht kunnen we af en toe wat strenger voor elkaar zijn :)

    Advies aan management

    De cultuur van TOPdesk is erg mooi, behoud deze cultuur bij de groei van de organisatie.

    TOPdesk2019-07-16
  2. "TOPdesk is een prima werkgever."

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb voltijdgewerkt bij TOPdesk voor meer dan 5 jaar

    Pluspunten

    TOPdesk is een mooi bedrijf om voor te werken. Vrijheid, Verantwoordelijkheid en Vertrouwen zijn hier niet alleen kernwaarden die ergens in een mooie whitepaper staan, maar écht de manier waarop gewerkt wordt. De sfeer tussen collega's is goed en je krijgt in het dagelijks werk genoeg kansen + de vrijheid deze goed in te vullen. Ik ben als starter bij TOPdesk (support) begonnen en heb er ruim 6 jaar gewerkt, in die...

    Meer weergeven

    Minpunten

    De salarissen bij TOPdesk liggen naar mijn mening iets onder de markt, al heb ik begrepen dat hier wel meer aandacht voor is. Tevens merk je dat met de groei van het bedrijf politiek/onderlinge verhoudingen een rol spelen.

    Advies aan management

    Houd de cultuur in stand en wees scherp op gedrag dat daar niet binnen past. Check daarnaast de salarissen tegen de markt en pas die aan waar nodig.

    TOPdesk2019-06-18

Ontdek meer reviews over TOPdesk.