TOPdesk - Een werkgever waar je alle vrijheid krijgt en je echt jezelf kan zijn! | Glassdoor.nl
  1. "Een werkgever waar je alle vrijheid krijgt en je echt jezelf kan zijn!"

• Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Delft
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij TOPdesk

Pluspunten

Vrijheid die je zelden in een organisatie ziet Vertrouwen Verantwoordelijke en gezellige collega's Mogelijkheid tot ontwikkeling Open Minded Platte organisatiestructuur

Minpunten

Wellicht kunnen we af en toe wat strenger voor elkaar zijn :)

Advies aan management

De cultuur van TOPdesk is erg mooi, behoud deze cultuur bij de groei van de organisatie.

TOPdesk2019-07-16

Reactie van TOPdesk

July 30, 2019Head of Recruitment

Bedankt voor deze fantastische review! waar denk jij dat we af en toe strenger mogen zijn?

1. "Geweldig bedrijf met unieke cultuur"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer

Ik werk voltijd bij TOPdesk

Pluspunten

Vertrouwen, vrijheid en de bijbehorende verantwoordelijkheid. Open en informele sfeer.

Minpunten

Niet van toepassing, ik weet ze in ieder geval zo snel niet.

TOPdesk2019-08-01
  2. "TOPdesk is een prima werkgever."

• Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer

Ik heb voltijdgewerkt bij TOPdesk voor meer dan 5 jaar

Pluspunten

TOPdesk is een mooi bedrijf om voor te werken. Vrijheid, Verantwoordelijkheid en Vertrouwen zijn hier niet alleen kernwaarden die ergens in een mooie whitepaper staan, maar écht de manier waarop gewerkt wordt. De sfeer tussen collega's is goed en je krijgt in het dagelijks werk genoeg kansen + de vrijheid deze goed in te vullen. Ik ben als starter bij TOPdesk (support) begonnen en heb er ruim 6 jaar gewerkt, in die...

Meer weergeven

Minpunten

De salarissen bij TOPdesk liggen naar mijn mening iets onder de markt, al heb ik begrepen dat hier wel meer aandacht voor is. Tevens merk je dat met de groei van het bedrijf politiek/onderlinge verhoudingen een rol spelen.

Advies aan management

Houd de cultuur in stand en wees scherp op gedrag dat daar niet binnen past. Check daarnaast de salarissen tegen de markt en pas die aan waar nodig.

TOPdesk2019-06-18

Ontdek meer reviews over TOPdesk.