VGZ - Prima | Glassdoor.nl
  1. "Prima"

Goedkeurende mening over directeur

Ik heb gewerkt bij VGZ

Pluspunten

Veel vrijheid, voldoende uitdaging en volop carriermogelijkheden.

Minpunten

niet zo 123 aan te voeren

ICT Roadmap

VGZ2017-12-19
  1. "We are changing the world, one chip at a time."

Huidige werknemer - Human Resources Specialist in Minsk

Ik werk voltijd bij VGZ voor 3 jaar

Pluspunten

Our professional staff carefully studies each customer to better understand unique needs and objectives and deliver the most dependable and efficient solution. We present all options and provide expert advice to help you make educated decisions for your company. Our career development opportunities will give you every resource you need to reach your full potential but it is up to you to make it happen: social... pack flexible working schedule MacBook Pro for every developer american-stile company, stress-free work environment family-style team

Meer weergeven

Advies aan management

nfrastructure is one of the fundamental pillars at Rednavis. You can do amazing work here. So you can join us, and not just work for us.

VGZ2018-02-26
  2. "Mooie kansen, innovatief bedrijf"

Huidige werknemer - Chapter Lead in Eindhoven
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij VGZ

Pluspunten

Hoewel het bedrijf nog altijd meer hiërarchisch is dan sommige moderne bedrijven, wordt wel iedereen serieus genomen en op waarde geschat. Elke werknemer kan input leveren die tot op niveau van Raad van Bestuur kan doordringen. Het is een bedrijf dat open staat voor vernieuwing en ontwikkeling, waardoor je, als je zelf de kansen pakt, mooie stappen kunt maken. Er werken bevlogen, intelligente en ambitieuze mensen... met een hart voor de zorg. Er is veel aandacht voor ontwikkeling van medewerkers en iedereen werkt vanuit het doel een maatschappelijke bijdrage te kunnen leveren als zorgverzekeraar. Doordat de mensen open staan voor feedback, nieuwe ideeën en andere zienswijzes, blijft de organisatie voortdurend in beweging. Er is daarnaast veel ruimte voor eigen regie van medewerkers, van hun dagindeling, tot hun ontwikkeling, tot het werken in zelforganiserende teams.

Meer weergeven

Minpunten

Doordat de organisatie zoveel in verandering is, is er altijd wel ergens onduidelijkheid over en blijft niks lang hetzelfde. Het is telkens weer opnieuw zoeken naar het evenwicht tussen beheersen van risico's en pakken van kansen. Daarnaast vind ik de cultuur toch nog redelijk formeel, zeker hoger in de organisatie. De diversiteit begint daar op gang te komen qua profielen, maar de formele sfeer blijft.

Advies aan management

Sta stil bij de impact van transities op het personeel, leef je echt in in het personeel, blijf jezelf challengen of je nog altijd de juiste persoon op de juiste plek bent en blijf open staan voor andere zienswijzen, achtergronden en persoonlijkheden.

VGZ2019-09-27

Ontdek meer reviews over VGZ.