Werknemersreviews

1. 5,0
    Huidige werknemer, meer dan 5 jaar

Stap op de rijdende trein

3 feb 2020 - Manager in Eindhoven

Pluspunten

Ik ben nu ruim 6 jaar werkzaam bij Webs en ik heb mij stevig kunnen ontwikkelen. Je moet wel zelf de koe bij de horens pakken, maar als jij kunt laten zien dat iets werkt dan krijg je alle ruimte. Er werken relatief veel jonge mensen die iets willen betekenen voor klanten en hun collega's.

Minpunten

Omdat Webs stevig groeit, zit er ook een stevige dynamiek in de organisatie. Dat is niet erg, maar als je van de gebaande paden houdt is Webs voor jou niet de place to be (to be).

1. 3,0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Prima startersfunctie

29 jan 2021 - Web Developer in Eindhoven

Pluspunten

Uitdagende functie, veel verantwoordelijkheid bij opdrachten

Minpunten

De gebruikte technieken waren niet helemaal meer van deze tijd. Aangeboden salaris ver onder de markt.

2. 5,0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Samen keihard groeien en klanten laten groeien

27 jan 2020 - Business Consultant in Eindhoven

Pluspunten

Vanaf het moment dat ik voor het eerst binnenstapte merkte ik een hele fijne, open sfeer. Er gebeurt op kantoor vanalles. Er wordt keihard gewerkt, gelachen en op allerlei gebieden samengewerkt. Je hebt als medewerker alle ruimte om jezelf te ontwikkelen. Zowel de leiding als je collega's helpen je daarmee. De wekelijkse Level10 meeting in ieder team is daarom ook heilig. Dan werken we aan maximaal van en met elkaar leren. En niet te vergeten; we werken met en voor onze klanten aan hele gave opdrachten. Daarin leggen we de lat hoog. We willen namelijk allemaal de beste zijn. Om alles samen te vatten: ik voelde me vanaf dag 1 al thuis!

Minpunten

Webs groeit hard. Dat gaat met horten en stoten. Ik noem het dynamiek die hoort bij een groeiend bedrijf. Bovendien word ik blij van uitdagingen. Dus voor mij absoluut geen minpunt. Maar... als je niet tegen deze dynamiek en de nodige leermomenten kunt, dan moet je jezelf afvragen of je wel bij Webs past.

Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen

Ontdek meer reviews over Webs (Netherlands).