1. "Stap op de rijdende trein"

Huidige werknemer - Manager in Eindhoven

Ik werk voltijd bij Webs (Netherlands) voor 5 jaar

Pluspunten

Ik ben nu ruim 6 jaar werkzaam bij Webs en ik heb mij stevig kunnen ontwikkelen. Je moet wel zelf de koe bij de horens pakken, maar als jij kunt laten zien dat iets werkt dan krijg je alle ruimte. Er werken relatief veel jonge mensen die iets willen betekenen voor klanten en hun collega's.

Minpunten

Omdat Webs stevig groeit, zit er ook een stevige dynamiek in de organisatie. Dat is niet erg, maar als je van de gebaande paden houdt is Webs voor jou niet de place to be (to be).

1. "Fijne werkgever"

• Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    KEY NOT FOUND: reviews.temporary-current - Business Development Manager in Gilze

Ik werk bij Webs (Netherlands)

Pluspunten

Denken aan persoonlijke ontwikkeling medewerkers Teamverband Sterke drive aanwezig in organisatie Groeiambitie Top product en professionals

Minpunten

Is een sterk groeiend bedrijf, wat soms ook groeipijnen kent.

2. "Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen"

Huidige werknemer - HubSpot Marketeer

Ik werk voltijd bij Webs (Netherlands) voor 3 jaar

Pluspunten

Al vanaf dag één wordt je bij Webs uitgedaagd om jezelf te ontwikkelen. Daarbij wordt je regelmatig in het diepe gegooid (in de goede zin van het woord), maar altijd met zwembandjes aan. Fouten maken mag, want daar leer je juist van. Feel comfortable with the uncomfortable. De sfeer in het team is super, iedereen staat altijd voor elkaar klaar. Door de openheid en transparantie voel je het vertrouwen om ook wanneer het misschien niet lekker loopt dit vooral met elkaar te delen. "Werken kun je overal, groeien doe je bij Webs", is het motto en dat is ook écht zo.

Minpunten

Webs groeit hard en dat gaat met vallen en opstaan, daar moet je wel tegen kunnen.

Ontdek meer reviews over Webs (Netherlands).