YoungCapital - Fantastische werkgever | Glassdoor.nl

Glassdoor maakt gebruik van cookies om uw ervaring op de site te verbeteren. Doorgaan houdt in dat u akkoord gaat met het gebruik van onze cookies. OK | Meer info

Recentste weergeven

"Fantastische werkgever"

Huidige werknemer - Flexcoach in Hengelo, Overijssel
Huidige werknemer - Flexcoach in Hengelo, Overijssel

Ik heb een voltijdbaan bij YoungCapital (Langer dan een jaar)

Pluspunten

Na mijn studie ben ik begonnen bij YoungCapital. Vanaf het moment dat ik de vestiging binnenstapte dacht ik; hier wil ik werken. Niet alleen omdat de werkzaamheden mij aantrokken, maar de enthousiaste collega's en de energieke en innovatieve organisatie maakte dat ik erg blij was om te horen dat ik aan de slag mocht bij YoungCapital. Inmiddels ben ik er 1.5 jaar werkzaam bij deze mooie organisatie. In de afgelopen 1.5 jaar ben ik met erg veel plezier naar mijn werk gegaan. Naast dat ik onwijs veel geleerd heb bij YoungCapital met behulp van trainingen, heb ik ook veel fouten MOGEN maken.. Er wordt hard gewerkt, maar naast het harde werken is er ook ruimte voor een lolletje. Een organisatie waarbij je nog eigen zeggenschap hebt en zelf creatieve ideeën mag inbrengen en uitvoeren om je klanten of kandidaten in het zonnetje te zetten. Je voelt je daarnaast echt gewaardeerd als werknemer en er wordt ECHT naar je geluisterd.

Minpunten

Ik ben heel positief en kan weinig minpunten opnoemen. Wellicht dat mensen het volgende als een minpunt kunnen ervaren; Doordat YoungCapital altijd inspeelt op de veranderende arbeidsmarkt, zal je ook tegen veranderingen in je werk moeten kunnen. Daarnaast word je veel in het diepe gegooid. Ik vind dit geen probleem, maar ik kan mij voorstellen dat sommige mensen hier moeite mee hebben.

23 okt. 2017 – Social Media Coördinator

Bedankt voor deze geweldige review en mogen er voor jou nog vele mooie jaren volgen bij YoungCapital!

Andere werknemerreviews voor YoungCapital

1. "YoungCapital is TOP!"

Huidige werknemer - Recruiter
    Huidige werknemer - Recruiter

Ik heb een voltijdbaan bij YoungCapital (Langer dan een jaar)

Pluspunten

YoungCapital is een jong, dynamisch, energiek en innovatief bedrijf! Er is een goede sfeer binnen de organisatie, leuke collega's en er zijn volop mogelijkheden voor wat betreft persoonlijke ontwikkeling.

Minpunten

Geen, ga zo door! Blijf inderdaad die betrokkenheid houden ondanks de groei!

17 jan. 2018 – Social Media Coördinator

Thanks voor deze heerlijk review. We zijn blij dat we van zulke gemotiveerde werknemers kunnen genieten!

2. "Connected @ heart"

Huidige werknemer - Senior Recruiter
    Huidige werknemer - Senior Recruiter

Ik heb een voltijdbaan bij YoungCapital (Langer dan een jaar)

Pluspunten

De sfeer, de collegialiteit en vooral de enorme drive van de medewerkers! Daarnaast denkt YC mee in vervolgstappen en is er voldoende ruimte voor eigen projecten of ideeën. Ik heb het enorm naar mijn zin bij YoungCapital!

Minpunten

Ik heb geen minpunten!

Advies aan management

Breng meer structuur aan in de dagelijkse werkzaamheden. Leiding en toezicht is bij een bedrijf dat gigantische aan het groeien is ontzettend belangrijk!

23 okt. 2017 – Social Media Coördinator

Super bedankt en mogen er voor jou nog vele jaren bij YoungCapital volgen!

Recentste weergeven

Heeft u gewerkt bij YoungCapital? Deel uw ervaringen