YoungCapital - Fantastische werkgever | Glassdoor.nl

"Fantastische werkgever"

Huidige werknemer - Flexcoach in Hengelo, Overijssel
Huidige werknemer - Flexcoach in Hengelo, Overijssel

Ik heb een voltijdbaan bij YoungCapital (Langer dan een jaar)

Pluspunten

Na mijn studie ben ik begonnen bij YoungCapital. Vanaf het moment dat ik de vestiging binnenstapte dacht ik; hier wil ik werken. Niet alleen omdat de werkzaamheden mij aantrokken, maar de enthousiaste collega's en de energieke en innovatieve organisatie maakte dat ik erg blij was om te horen dat ik aan de slag mocht bij YoungCapital. Inmiddels ben ik er 1.5 jaar werkzaam bij deze mooie organisatie. In de afgelopen 1.5 jaar ben ik met erg veel plezier naar mijn werk gegaan. Naast dat ik onwijs veel geleerd heb bij YoungCapital met behulp van trainingen, heb ik ook veel fouten MOGEN maken.. Er wordt hard gewerkt, maar naast het harde werken is er ook ruimte voor een lolletje. Een organisatie waarbij je nog eigen zeggenschap hebt en zelf creatieve ideeën mag inbrengen en uitvoeren om je klanten of kandidaten in het zonnetje te zetten. Je voelt je daarnaast echt gewaardeerd als werknemer en er wordt ECHT naar je geluisterd.

Minpunten

Ik ben heel positief en kan weinig minpunten opnoemen. Wellicht dat mensen het volgende als een minpunt kunnen ervaren; Doordat YoungCapital altijd inspeelt op de veranderende arbeidsmarkt, zal je ook tegen veranderingen in je werk moeten kunnen. Daarnaast word je veel in het diepe gegooid. Ik vind dit geen probleem, maar ik kan mij voorstellen dat sommige mensen hier moeite mee hebben.

23 okt. 2017 – Social Media Coördinator

Bedankt voor deze geweldige review en mogen er voor jou nog vele mooie jaren volgen bij YoungCapital!

Andere werknemersreviews

Andere werknemersreviews

1. "Love my job @ YC"

Huidige werknemer - Teamlead in Utrecht
    Huidige werknemer - Teamlead in Utrecht

Ik heb een voltijdbaan bij YoungCapital (Langer dan een jaar)

Pluspunten

Goede sfeer, fijne collega's, veel afwisseling en doorgroeimogelijkheden. YoungCapital is een super fijn bedrijf waar ik mij thuis voel!

Minpunten

Interne communicatie kan soms strakker om miscommunicatie te voorkomen.

Advies aan management

De betrokkenheid is top! Blijf dit vasthouden ondanks de groei van YC!

23 okt. 2017 – Social Media Coördinator

Super bedankt voor de tips en deze top review!

2. "YoungCapital is een super werkgever!"

Huidige werknemer - Teamlead in Leeuwarden
    Huidige werknemer - Teamlead in Leeuwarden

Ik heb een voltijdbaan bij YoungCapital (Langer dan een jaar)

Pluspunten

Bij YoungCapital werk je met fijne collega's en is er aandacht voor jou en jouw ontwikkeling. De benadering is persoonlijk en ik ervaar dit als zeer prettig. Zelfs de eigenaren laten hun betrokkenheid merken en zijn geregeld op de verschillende vestigingen te vinden. Ook wordt er aandacht besteed aan een gezonde leefstijl, wat extra belangrijk is wanneer je op kantoor werkt.

Minpunten

Je sociale leven wordt nog uitgebreider, mede door de borrels en activiteiten zoals het YoungCapital festival. Niet echt een minpunt dus ;)

Advies aan management

N.v.t.

23 okt. 2017 – Social Media Coördinator

Ontzettend bedankt voor deze review!

Ontdek meer reviews over YoungCapital.

Heeft u gewerkt bij YoungCapital? Deel uw ervaringen

YoungCapital