albelli - Groeiend bedrijf met gezellige collega's | Glassdoor.nl

"Groeiend bedrijf met gezellige collega's"

Huidige werknemer - Solutions Architect in Amsterdam

Ik werk voltijd bij albelli

Pluspunten

Er is bij albelli veel ruimte om je te ontwikkelen. Je kunt werken met de laatste technieken en voorstellen doen voor verbeteringen. Ook is er de mogelijkheid om trainingen te doen of conferenties bij te wonen. Het bedrijf is internationaal en het is leuk om met collega's uit verschillende landen samen te werken. De sfeer is informeel en gemoedelijk. Elke vrijdag is er een borrel en 2x per jaar een feest met het... hele bedrijf. De locatie is ook een pluspunt: direct naast het centraal station van Amsterdam.

Meer weergeven

Minpunten

Het bedrijf groeit en daardoor is verandering normaal. Ik vind dit zelf geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen is weggelegd.

Advies aan management

Zorg dat de informele sfeer behouden blijft en dat we onszelf als bedrijf blijven ontwikkelen.

albelli2017-02-15

"Never a dull moment"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam

Ik werk voltijd bij albelli

Pluspunten

The company is continually investing in improvements Great collaboration towards common goals Serious hiring policy, for talent and culture-fit Great parties, lunch, coffee, office perks

Minpunten

Ambitious targets can drive work pressure up

Advies aan management

Lead by example: the cultural difference between departments and locations starts at the top.

albelli2019-11-10
  2. "Headed in the right direction!"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij albelli voor meer dan een jaar

Pluspunten

+ freedom to challenge yourself + relaxed, inviting, and fluid culture + passionate people with a real drive to succeed

Minpunten

- doesn't always feel like we are one company - sometimes a bit old fashioned with benefits (not bad, just not creative)

Advies aan management

Focus more on people instead of the bottom line. Happy people are better employees!

albelli2019-09-26

Ontdek meer reviews over albelli.