albelli - Goede coaching, slechte afronding | Glassdoor.nl

Nuttig (2)

"Goede coaching, slechte afronding"

Voormalige werknemer - Anonieme werknemer in Ypenburg
Voormalige werknemer - Anonieme werknemer in Ypenburg
Niet aanbevolen
Negatief vooruitzicht
Geen goedkeuring Directeur

Ik heb een voltijdbaan gehad bij albelli

Pluspunten

Goede training, fantastische coaching, iedere donderdag vers fruit en de belofte om vanuit huis te kunnen werken.

Minpunten

Vriendjespolitiek, en bij een totaal onverwacht spel tussen recruiters en het management kon een derde van het team onaangekondigd vertrekken van de ene op de andere dag, zonder enige vorm van uitleg, terwijl de leiding verstoppertje aan het spelen was.

Advies aan management

Behandel je werknemers als mensen, niet als pionen in een spel!

Reactie van albelli

24 apr. 2018 – Response albelli

Bedankt voor de oprechte feedback en het spijt ons dat u zo’n ervaring heeft gehad. We nemen het advies zeker ter harte om ervoor te zorgen dat we ons als werkgever blijven verbeteren en onze... Meer

Andere werknemersreviews

Andere werknemersreviews

"Groeiend bedrijf met gezellige collega's"

Huidige werknemer - Solutions Architect in Amsterdam
    Huidige werknemer - Solutions Architect in Amsterdam
    Waardeert Directeur

Ik heb een voltijdbaan bij albelli

Pluspunten

Er is bij albelli veel ruimte om je te ontwikkelen. Je kunt werken met de laatste technieken en voorstellen doen voor verbeteringen. Ook is er de mogelijkheid om trainingen te doen of conferenties bij te wonen. Het bedrijf is internationaal en het is leuk om met collega's uit verschillende landen samen te werken. De sfeer is informeel en gemoedelijk. Elke vrijdag is er een borrel en 2x per jaar een feest met het hele bedrijf. De locatie is ook een pluspunt: direct naast het centraal station van Amsterdam.

Minpunten

Het bedrijf groeit en daardoor is verandering normaal. Ik vind dit zelf geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen is weggelegd.

Advies aan management

Zorg dat de informele sfeer behouden blijft en dat we onszelf als bedrijf blijven ontwikkelen.

"Nice and relaxed company"

Huidige werknemer - HR Business Partner in Den Haag
    Huidige werknemer - HR Business Partner in Den Haag
    Waardeert Directeur

Ik heb een voltijdbaan bij albelli (Korter dan een jaar)

Pluspunten

albelli is a company that welcomes new employees with open arms. What I really like about the company is that the colleagues are open and honest to each other. Together we ensure that we achieve our goal.

Minpunten

I haven't seen negatives yet

Advies aan management

There are two locations, one in The Hague and one in Amsterdam. Make sure those two locations always will feel like one company.

Reactie van albelli

23 nov. 2018 – Response albelli

Nice to hear that you enjoy our culture and working with us. We doing our best to cultivate a sense of community for our employees in all different locations.

Ontdek meer reviews over albelli.

Heeft u gewerkt bij albelli? Deel uw ervaringen

albelli

Klik om te beoordelen