albelli - kan beter | Glassdoor.nl

Voormalige werknemer - Customer Care in Den Haag
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

Ik heb korter dan een jaar als deeltijd bij albelli gewerkt

Pluspunten

Collega's en de wil om door te gaan en elkaar te helpen.

Minpunten

Management zit erg op tijd te letten per gesprek, klanten mogen niet goed geholpen worden, kost tijd en gaan ten koste van je functie waardering door leiding. Alles moet binnen veel te strakke tijden, leuk voor een doorsnee callcenter, niet voor albelli. Dit levert veel meer werk op, lees contacten wat gewoon onnodig en doodzonde is. Daarbij wordt er erg leuk gepresenteerd hoe geweldig en gezellig het is, maar dit... gaat vooral over locatie amsterdam. De mentaliteit, sfeer en voorzieningen tussen locatie amsterdam en locatie den haag zijn niet te vergelijken met elkaar. Thuiswerken gaat naar aanleiding van behaalde targets, lees je gesprekken zsm afronden en andere contacten zsm afronden. Op deze manier blijf je binnen gestelde tijden en stijgt je functie waardering.

Meer weergeven

Advies aan management

Richt je meer op Kwaliteit, niet op de kwantiteit van gesprekken middels telefoon, chat en/of email Ook als gaat er bijvoorbeeld 'maar' 1% mis, is dat op zoveel orders nog steeds onnodig veel.

albelli2019-02-23
  1. "Headed in the right direction!"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij albelli voor meer dan een jaar

Pluspunten

+ freedom to challenge yourself + relaxed, inviting, and fluid culture + passionate people with a real drive to succeed

Minpunten

- doesn't always feel like we are one company - sometimes a bit old fashioned with benefits (not bad, just not creative)

Advies aan management

Focus more on people instead of the bottom line. Happy people are better employees!

albelli2019-09-26
  2. "Amazing company with amazing colleagues!"

Voormalige stagiair(e) - Anonieme stagiair(e) in Amsterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik heb gewerkt bij albelli

Pluspunten

Very fun, relaxed & dynamic work environment Super colleagues, amazing team Good work life balance with flexible working hours Challenging positions Good benefits Opportunities to grow in the company & to learn a lot Perfect location in the center of Amsterdam

Minpunten

I didn't experience anything negative at albelli to be honest!

albelli2019-08-29

Ontdek meer reviews over albelli.