albelli - kan beter | Glassdoor.nl
  1. Nuttig (2)

    "kan beter"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Customer Care in The Hague
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

    Ik deeltijd gewerkt bij albelli voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    Collega's en de wil om door te gaan en elkaar te helpen.

    Minpunten

    Management zit erg op tijd te letten per gesprek, klanten mogen niet goed geholpen worden, kost tijd en gaan ten koste van je functie waardering door leiding. Alles moet binnen veel te strakke tijden, leuk voor een doorsnee callcenter, niet voor albelli. Dit levert veel meer werk op, lees contacten wat gewoon onnodig en doodzonde is. Daarbij wordt er erg leuk gepresenteerd hoe geweldig en gezellig het is, maar dit gaat...

    Meer weergeven

    Advies aan management

    Richt je meer op Kwaliteit, niet op de kwantiteit van gesprekken middels telefoon, chat en/of email Ook als gaat er bijvoorbeeld 'maar' 1% mis, is dat op zoveel orders nog steeds onnodig veel.

    albelli2019-02-23

    Reactie van albelli

    March 14, 2019Response albelli

    We are sorry to hear that some aspects of your personal experience at albelli were not positive. We take employee feedback very seriously and we will take this into account, to help solve any issues there may be. Our business is rapidly growing, therefore we have to continually evolve ...

    Meer weergeven
  1. "Lots of autonomy & good work-life balance!"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij albelli

    Pluspunten

    - Relaxed atmosphere with not too much pressure - Individuals given a lot of autonomy - There is a lot of room for employees to give their input and come up with creative ways to do things - No micro management - Flexible working times - Really international environment - Great office location

    Minpunten

    - Teams are a bit separated, not working together much

    albelli2019-05-02
  2. "Good company, but slowly falling behind"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Software Engineer in Amsterdam
    Aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik werk voltijd bij albelli voor 2 jaar

    Pluspunten

    * Nice colleagues * Great work life balance * Depending on the team, room to try new technologies and processes * Great office location next to Amsterdam Central Station * A cloud and DevOps oriented culture * Budget to go to conferences * Great parties

    Minpunten

    * Too many meetings, sometimes you spend more time on meetings than actually working. * Disconnection between the C-level and the rest of the company, decisions don't feel completely transparent. This has gotten better for some recent projects, but is still not there. * Lack of leadership, for some projects you will have to assume leadership even if that's not your job. Sometimes decision makers won't decide in projects,...

    Meer weergeven

    Advies aan management

    Pay attention to employees feedback, really good people have left already because they feel like no one is paying attention or because no one steps in to support them. Having decision effectiveness trainings is not enough to improve leadership and communication across the company. Lead by example by driving projects, by attending retrospective meetings and hearing people, by providing resources and support teams to...

    Meer weergeven
    albelli2019-04-24

Ontdek meer reviews over albelli.