"kan beter"

Voormalige werknemer - Customer Care in Den Haag
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

Ik heb korter dan een jaar als deeltijd bij albelli gewerkt

Pluspunten

Collega's en de wil om door te gaan en elkaar te helpen.

Minpunten

Management zit erg op tijd te letten per gesprek, klanten mogen niet goed geholpen worden, kost tijd en gaan ten koste van je functie waardering door leiding. Alles moet binnen veel te strakke tijden, leuk voor een doorsnee callcenter, niet voor albelli. Dit levert veel meer werk op, lees contacten wat gewoon onnodig en doodzonde is. Daarbij wordt er erg leuk gepresenteerd hoe geweldig en gezellig het is, maar dit gaat vooral over locatie amsterdam. De mentaliteit, sfeer en voorzieningen tussen locatie amsterdam en locatie den haag zijn niet te vergelijken met elkaar. Thuiswerken gaat naar aanleiding van behaalde targets, lees je gesprekken zsm afronden en andere contacten zsm afronden. Op deze manier blijf je binnen gestelde tijden en stijgt je functie waardering.

Reactie van albelli

March 14, 2019Response albelli

We are sorry to hear that some aspects of your personal experience at albelli were not positive. We take employee feedback very seriously and we will take this into account, to help solve any issues there may be. Our business is rapidly growing, therefore we have to continually evolve the way we work and organize ourselves in the most effective way.

"OK"

4,0
    • Diversiteit en inclusie
    Huidige werknemer - N/A in Amsterdam
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

Ik werk voltijd bij albelli voor meer dan een jaar

Pluspunten

Good employer and nice colleagues

Minpunten

Growth opportunities are somewhat limited

2. COVID-19

"Can Be Better"

2,0
    • Diversiteit en inclusie
    Huidige werknemer - Anoynmous in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

Ik werk voltijd bij albelli

Pluspunten

- Great COVID support - Great work/life balance - Freedom in choosing technologies

Minpunten

- Low salaries, no bonuses, no career paths - Insanely disorganized - Absurd bureaucracy for a medium-sized company - Not data-driven; classic managers that want to control everything using intuition

Ontdek meer reviews over albelli.