albelli - kan beter | Glassdoor.nl

Voormalige werknemer - Customer Care in Den Haag
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

Ik heb korter dan een jaar als deeltijd bij albelli gewerkt

Pluspunten

Collega's en de wil om door te gaan en elkaar te helpen.

Minpunten

Management zit erg op tijd te letten per gesprek, klanten mogen niet goed geholpen worden, kost tijd en gaan ten koste van je functie waardering door leiding. Alles moet binnen veel te strakke tijden, leuk voor een doorsnee callcenter, niet voor albelli. Dit levert veel meer werk op, lees contacten wat gewoon onnodig en doodzonde is. Daarbij wordt er erg leuk gepresenteerd hoe geweldig en gezellig het is, maar dit... gaat vooral over locatie amsterdam. De mentaliteit, sfeer en voorzieningen tussen locatie amsterdam en locatie den haag zijn niet te vergelijken met elkaar. Thuiswerken gaat naar aanleiding van behaalde targets, lees je gesprekken zsm afronden en andere contacten zsm afronden. Op deze manier blijf je binnen gestelde tijden en stijgt je functie waardering.

Meer weergeven

Advies aan management

Richt je meer op Kwaliteit, niet op de kwantiteit van gesprekken middels telefoon, chat en/of email Ook als gaat er bijvoorbeeld 'maar' 1% mis, is dat op zoveel orders nog steeds onnodig veel.

albelli2019-02-23

March 14, 2019Response albelli

We are sorry to hear that some aspects of your personal experience at albelli were not positive. We take employee feedback very seriously and we will take this into account, to help solve any issues there may be. Our business is rapidly growing, therefore we have to continually evolve ...

Meer weergeven
  1. "Leuke producten, geen leuke omgang met medewerkers."

Voormalige werknemer - Teamleader in Ypenburg
    Niet aanbevolen
    Geen mening over directeur

Ik heb voltijdgewerkt bij albelli voor meer dan 5 jaar

Pluspunten

Personeelskorting Voetbal team in Amsterdam Leuke producten en klanten

Minpunten

Top management leid bij domineren zonder het team mee te nemen Managers gaan om de zes maanden weg. Maakt het opbouwen van vertrouwen moeilijk De productie teams in Den Haag zijn minder autoritair qua cultuur. Deze worden erg streng geleid en er is niet veel ruimte voor eigen ideeën.

Advies aan management

Zorg voor betere interne communicatie en laat mensen ook meepraten en beslissen in hun eigen omgeving.

albelli2019-03-13

April 15, 2019Response albelli

Bedankt voor de feedback die je ons gegeven hebt. Het advies wat je ons hebt gegeven over betere communicatie en het laten meedenken van onze eigen mensen nemen we ter harte en zal ons helpen een betere werkgever te worden.

"super"

Huidige werknemer - Productiemedewerker in Den Haag
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij albelli

Pluspunten

geweldig bedrijf met een super werksfeer

Minpunten

er zijn geen min punten

albelli2019-01-24

May 2, 2019Response albelli

We are happy to hear that you enjoy your work at albelli!

Ontdek meer reviews over albelli.