albelli - Leuke producten, geen leuke omgang met medewerkers. | Glassdoor.nl
  1. "Leuke producten, geen leuke omgang met medewerkers."

Voormalige werknemer - Teamleader in Ypenburg
    Niet aanbevolen
    Geen mening over directeur

Ik heb voltijdgewerkt bij albelli voor meer dan 5 jaar

Pluspunten

Personeelskorting Voetbal team in Amsterdam Leuke producten en klanten

Minpunten

Top management leid bij domineren zonder het team mee te nemen Managers gaan om de zes maanden weg. Maakt het opbouwen van vertrouwen moeilijk De productie teams in Den Haag zijn minder autoritair qua cultuur. Deze worden erg streng geleid en er is niet veel ruimte voor eigen ideeën.

Advies aan management

Zorg voor betere interne communicatie en laat mensen ook meepraten en beslissen in hun eigen omgeving.

albelli2019-03-13

Reactie van albelli

April 15, 2019Response albelli

Bedankt voor de feedback die je ons gegeven hebt. Het advies wat je ons hebt gegeven over betere communicatie en het laten meedenken van onze eigen mensen nemen we ter harte en zal ons helpen een betere werkgever te worden.

1. "Dynamic, collaborative & fun"

Voormalige werknemer - Content Manager in Amsterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik voltijd gewerkt bij albelli voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

International environment where colleagues become friends Dynamic & collaborative Hunger to grow Great for marketers, digital specialists, IT & production professionals Training & leadership opportunities Fast paced Fun - they celebrate success. Work hard, play hard!

Minpunten

Very few. The usual struggles that come with a matrix organisation and fast growth of a startup company. But under the new CEO came a good focus on strategy, professionalisation of HR, the joining up of production & head office to create 'one company' and a strong desire to open up collaboration between departments backed by a good leadership team.

Advies aan management

Keep doing what your doing. Listening to your people, inspiring/driving change & growth and celebrating with them! Having left the company I have applied lots of my albelli learnings & 'rules of play' to my new companies!

albelli2019-06-12
  2. "Lots of autonomy & good work-life balance!"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij albelli

Pluspunten

- Relaxed atmosphere with not too much pressure - Individuals given a lot of autonomy - There is a lot of room for employees to give their input and come up with creative ways to do things - No micro management - Flexible working times - Really international environment - Great office location

Minpunten

- Teams are a bit separated, not working together much

albelli2019-05-02

Reactie van albelli

May 27, 2019Response albelli

Thanks for your feedback and we are happy you value our work-life balance! We are continuously working to improve our cross team collaboration.

Ontdek meer reviews over albelli.