1. "Slechte management. dat zijn mannen met een grote ego"

1,0
    Voormalige werknemer - Operator in Den Haag
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht

Ik voltijd gewerkt bij albelli voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

op de werkvloer is het best fijn werken met collega,s

Minpunten

heel erg veel. Als ik hier al leest hoe management al een lange tijd faalt en heden NIKS veranderd. Nog steeds vriendjes politiek of als je een knappe dame bent krijg je een contract ook al maken die heel erg veel fouten. Als er iemand binnen komt via via met kennis en een hoge inzet voor zijn werk. wordt dat niet gewaarwerd. Als je iemand van boven maar iets tegen speek omdat je best voldoende kennis heb dan kan je opzouten. Als verschillende teamleiders aan geeft dat ze je willen houden, besluit boven dat je weg moet.In de plaats daarvan blijft er een jonge dame die die hele machine niet echt goed kent en maakt veel fouten. Het is ook niet normaal dat er meerdere keren is gezegd dat je op de lijst staat voor een contract. Is de peak voorbij kan je opzouten zonder een goede reden. Vaste medewerkers zien wat er fout gaat vanaf boven maar niemand durft iets te zeggen. Als er dan toch iemand is die over andere heen gaat naar de directeur kan die gene een uit brander krijgen van de onderliggende management en wordt je weg gepest. Zo heb ik verschillende mensen met vaste baan zien weg gaan. En als je geen borsten heb en blond haar ben je niet belangrijk.

"OK"

4,0
    Huidige werknemer - N/A in Amsterdam
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

Ik werk voltijd bij albelli voor meer dan een jaar

Pluspunten

Good employer and nice colleagues

Minpunten

Growth opportunities are somewhat limited

2. COVID-19

"Can Be Better"

2,0
    Huidige werknemer - Anoynmous in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

Ik werk voltijd bij albelli

Pluspunten

- Great COVID support - Great work/life balance - Freedom in choosing technologies

Minpunten

- Low salaries, no bonuses, no career paths - Insanely disorganized - Absurd bureaucracy for a medium-sized company - Not data-driven; classic managers that want to control everything using intuition

Ontdek meer reviews over albelli.