Reviews van Working Talent

4.7
  1. 5.0

Working Talent

Jun 20, 2022 - Information Technology

Pluspunten

Professionele mensen die je een goede opleiding geven en je goed begeleiden. Er wordt goed gecommuniceerd, zodat je onder andere weet waar je aan toe bent.

Minpunten

Ik heb niet echt minpunten.

2. 5.0

Working Talent 5*

May 18, 2022 - Directeur

Pluspunten

Succesvolle organisatie gericht op kwaliteit en op zijn medewerkers.

Minpunten

Ze hebben helaas alleen nog maar een IT en CDD trainesships.

3. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Review Working Talent als trainee

Apr 26, 2022 - Mendix developer in Nieuwegein

Pluspunten

-Traineeship geeft je een brede basis -Goede ondersteuning richting sollicitaties -Zeer menselijk bedrijf, werknemers zijn betrokken met jou als persoon

Minpunten

-Geen/gebrekkige automatisering aan back office/urenregistratie kant

4. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Data Engineering Maatwerk Traineeship

Mar 29, 2022 - Data Engineer

Pluspunten

Uitstekend maatwerk traineeship gevolgd waarbij verschillende tools werden behandeld die bij mijn huidige werkgever worden gebruikt. Het traineeship sloot goed aan op de baan qua werkzaamheden.

Minpunten

Een aantal tools misten uit het lesprogramma die wel worden toegepast bij mijn huidige werkgever (in mijn geval is dat bijvoorbeeld SQL geweest).

5. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Working Talent

Mar 1, 2022 - SAP Consultant in Utrecht

Pluspunten

Dankzij Working Talent heb ik mijzelf kunnen ontwikkelen op het gebied van SAP EWM. Daarnaast werd er meteen een bijpassende werkervaring opgedaan binnen aan aansluitend project op de studie S4HANA EWM

Minpunten

De begeleiding tijdens het traineeship SAP consultant moet wat aangescherpt worden.

6. 5.0

Uitstekende werkgever

Jan 27, 2022 - Mendix developer in Amsterdam

Pluspunten

Je wordt goed klaargestoomd voor het bedrijfsleven in 8 weken en ze doen ook tussentijds alles eraan om jou aan een opdrachtgever te helpen die bij je past. De communicatie is goed en duidelijk. Ook ontvang je een persoonlijke account manager die je ten alle tijde kan contacteren, terwijl hij/zij zelf vaak ook initiatief neemt om te vragen hoe het gaat. Alles kan je eerlijk vertellen en ze doen er alles aan om jou een goed gevoel te geven. Kortom een erg leuk, leerzaam en open bedrijf.

Minpunten

Tot nu toe weinig minpunten. Soms wat kleine inhoud specifieke zaken, maar deze worden met open armen ontvangen en proberen ze gelijk te verbeteren voor de volgende keer.

7. 5.0

Working Talent review

Dec 3, 2021 - Data Scientist in Amsterdam

Pluspunten

Zeer energiek bedrijf dat je vrij laat om je eigen te weg vinden. Initiatief en persoonlijke ontwikkeling wordt gesteund en gestimuleerd.

Minpunten

Als data scientist als relatief nieuwe soort functie moet je veel vanuit jezelf opzetten en veel zelf je eigen ontwikkeling bepalen zonder enige begeleiding.

8. 5.0

Fijne werkgever

Oct 18, 2021 - IT Trainee in Oostzaan

Pluspunten

Persoonlijke aandacht, veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling

Minpunten

kan ik zo niet bedenken

9. 5.0

Zeer fijne werkgever

Sep 27, 2021 - Business Development

Pluspunten

Goede sfeer, leerzaam en kwalitatief sterk

Minpunten

Het zit in Oostzaan... daar is niets te beleven

10. 4.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Fullstack Software Development Traineeship

Jun 28, 2021 - Software Developer - Trainee in Rotterdam

Pluspunten

Stoomcursus van 8 weken voorafgaand aan plaatsing. Goed verzorgde opzet, fijne communicatie met Working Talent.

Minpunten

Lukt niet altijd goed geplaatst te worden, zodoende kan goede begeleiding binnen de organisatie ontbreken waar je geplaatst bent.

Weergave: 1 - 10 van 40 Reviews

Veelgestelde vragen over Working Talent-reviews

Working Talent heeft een algemene beoordeling van een 4.7 uit een maximaal mogelijke score van 5, gebaseerd op meer dan 52 reviews die anoniem zijn achtergelaten door werknemers. 92% van de werknemers zou werken bij Working Talent aanraden aan vrienden en 88% heeft een positieve vooruitzichten voor het bedrijf. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden stabiel gebleven.

Op basis van anoniem ingediende Glassdoor-reviews beoordelen werknemers van Working Talent hun vergoeding en arbeidsvoorwaarden met 4.1 uit een maximaal mogelijke score van 5. Lees meer over salarissen en arbeidsvoorwaarden bij Working Talent. Deze beoordeling is in de afgelopen 12 maanden met 8% verbeterd.

Op basis van Glassdoor-reviews zou 92% van de werknemers van Working Talent vrienden aanraden om daar te werken. Werknemers beoordeelden Working Talent met een waarde van 4.5 uit een maximaal mogelijke score van 5 voor de balans tussen het werk- en privéleven, 4.7 voor cultuur en waarden en 4.7 voor loopbaanmogelijkheden.

Loopbanen die populair zijn bij Working Talent-werkzoekenden

Werkt u bij Working Talent? Deel uw ervaringen