Reviews van Zendesk

Bijgewerkt op Dec 5, 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

4 van meer dan 871 reviews gevonden

4.4
86%
Aanbevelen bij een kennis
94%
Waardeert directeur
Zendesk Founder and  CEO Mikkel Svane
Mikkel Svane
578 Beoordelingen

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

  1. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    De tijden zijn aan het veranderen...

    Nov 19, 2019 - Marketing in San Francisco, CA
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Hele slimme, enthousiaste mensen die elkaar graag helpen; De aandelen zijn de laatste jaren sterk gestegen in waarde, waardoor het total compensatiepakket heel aantrekkelijk wordt; Ze denken er altijd aan wat meer waarde kan toevoegen voor de klant; Gevulde keuken voor ontbijt en sandwiches voor de lunch;

    Minpunten

    Terwijl het bedrijf groeide, namen ze mensen aan van Salesforce, Oracle en AWS, de ziel en cultuur van het bedrijf is veranderd; Prioritering is niet sterk en je doet veel nutteloos werk, doet veel dingen die weining invloed hebben; Te veel nadruk op uitvoering en niet genoeg op strategie en rechtstreekse gesprekken met de klanten; Ze zeggen dat er onbeperkt betaald verlof is, maar wanneer je begint is dat niet het geval; Ze verwachten dat je tijdens het weekend en tijdens vakantieperiodes werkt zodat het werk af is; Het hoofdkantoor bevindt zich in de Tenderloin, en ik zag hoe er tegen medewerkers werd geschreeuwd, gespuwd, traangas gespoten, bedreigd met een mes en één keer moest een medewerker rennen voor zijn leven toen er op nog geen 8 meter afstand schoten vielen. Dit is geen veilige plaats om te werken. Mijn familie weigerde me te komen bezoeken, omdat ze bang waren te worden aangevallen. Er is de laatste tijd veel personeelsverloop en anderen worden stilletjes weggewerkt. De algemene recente ervaring had hoogte- en dieptepunten...

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    24 personen vonden deze review nuttig
  2. 5.0
    Voormalige werknemer

    Er is veel werk te doen om te veranderen in een organisatie gericht op ondernemingen

    Dec 5, 2019 - Account Executive in San Francisco, CA
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    De mensen zijn de reden waarom het me zo beviel bij Zendesk. Iedereen hielp iedereen en wou groeien en beter worden. Ze hadden een ongelooflijk flexibel beleid voor betaald verlof, waardoor de balans tussen werk en privéleven beter was dan bij eender welk ander bedrijf waar ik voor heb gewerkt. Mijn vrienden zeggen vaak 'Je vindt nooit een ander bedrijf zoals Zendesk' en ik denk dat ze gelijk hebben. Ik vond het leven daar vrij gemakkelijk. Ik werd uitgedaagd maar tegelijkertijd was het een gemakkelijk product om te begrijpen en te verkopen.

    Minpunten

    Hun doel als een organisatie is diensten te leveren aan ondernemingen. Helaas is hun focus nog steeds enorm transactioneel, daarom is Zendesk zo snel gegroeid. Deze transactionele basis is een enorm nadeel voor het doel om diensten te leveren aan ondernemingen want veel mensen in het leiderschapsteam worden beïnvloed door mensen die in het bedrijf zijn opgegroeid en dus het proces aandrijven vanaf de grond. Bijna alle vertegenwoordigers spreken nog geregeld op het niveau van de beoefenaar en de gesprekken worden niet altijd gedreven door waarde. Volgens mij had Zendesk tot nu toe zoveel succes omdat het product geweldig is en gemakkelijk te gebruiken. Mijn doel daar was mijn verkoopcarrière vooruit te helpen en aan complexere en ondernemings-/strategiedeals te werken. Hoewel we wat geweldige ondernemingen als klant hebben, is de voetafdruk van die bedrijven nog steeds relatief klein. Zendesk richt zich niet op de resultaten die bedrijven willen bereiken door hun oplossing te kiezen en daarom worden verkopers steeds weer omlaag gedelegeerd naar contacten van lagere niveaus. Ik ging weg bij Zendeks omdat de cultuur enorm was veranderd. Het leiderschapsteam werd enorm politiek en er was duidelijke vriendjespolitiek gaande in de organisatie. Bovendien zijn er een paar mensen die de organisatie zowat leiden omwille van hun politieke banden en als je op hun tenen trapt, kan het je je baan en je reputatie kosten, wat betreurenswaardig is. Dit betekent dat je heel voorzichtig moet zijn wie je vertrouwt en welke informatie je deelt.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    15 personen vonden deze review nuttig
  3. 4.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

    Geweldige cultuur, geweldige producten

    Nov 7, 2019 - Executive klantsucces 
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Zendesk zit vol met briljante geesten, maar de meeste leven echt de bedrijfswaarde van nederig zijn. Mensen kennen hun zaken maar ego's komen niet in de weg van vooruitgang. Teamleden en managers zijn ondersteunend en samenwerkend. Van het leidinggevende niveau naar beneden stimuleren ze de cultuur en nemen ze eenvoudige maatregelen om hem te onderhouden. Het helpt zeker dat het product geweldig is, dus het maakt het leven een beetje makkelijker. Compensatiepaketten en voordelen zijn competitief, en in tegenstelling tot andere bedrijven met onbeperkte vakantie wordt je hier aangemoedigd om je vrije tijd te nemen. Geweldige balans tussen werk en privéleven. Heel veel werknemers van 4+ jaren hier!

    Minpunten

    Engagement van werknemers op afstand buiten je directe dagelijkse team is af en toe uitdagend, al hebben ze programma's om je te helpen om je interne netwerk uit te breiden.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    1 persoon vond deze review nuttig
  4. 2.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

    Anonieme werknemer

    Sep 12, 2019 - Product in San Francisco, CA
    Aanbevelen
    Directeur-goedkeuring
    Zakelijk vooruitzicht

    Pluspunten

    Een bedrijf dat geweldige inspanningen levert om te integreren en terug te geven aan zijn gemeenschap. "Wees het bedrijf dat de klant wilt dat je bent" is lang een motto hier geweest voor ons en onze klanten. Een lange leider in klantondersteuning volgens Gartner report.

    Minpunten

    Ik heb gewacht tot ik hier ten minste een jaar heb doorgebracht, omdat ik technische bedrijven heb gezien die evolueren en veranderen naarmate ze door groeifasen en groeipijnen gaan. Het bedrijf Zendesk waar ik een jaar geleden bij ben gekomen is heel anders dan de huidige iteratie van Zendesk. Ik ben aangeworven voor een functie die de laatste tijd zonder echte reden is gedevalueerd of die ze waarschijnlijk liever door een jongere, goedkopere bron zouden willen laten doen. Favorieten zijn hier een echte zaak en sommige managers staan erom bekend dat ze hun jongere werknemers gunstig gezind zijn. Aan de andere kant zijn de oudere senior managers over het algemeen voormalige kaderleden van orgs zoals Oracle, SAP, SFDC, sommige AWS enz. die hun bedrijfsideeën naar Zendesk brengen terwijl ze worstelen om de Enterprise-markt te bedienen. Dat is niet de wortel van Zendesk en het bedrijf maakt daardoor een pijnlijke identiteitscrisis door. Ik hoorde een uitdrukking van een voormalig kaderlid dat een massale reorganisatie voorbereidde en zei: "iedereen wil naar de hemel, maar niemand wil sterven". Ja, op dit moment is het een beetje zo. Er komen wat grote veranderingen en het wordt interessant om te zien hoe het bedrijf hieruit zal verschijnen. Jullie kilometers zullen hier zeker variëren op dit moment.

    Verder lezen
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    22 personen vonden deze review nuttig
Weergave: 1 - 4 van 4 reviews in het Nederlands

Loopbanen die populair zijn bij Zendesk-werkzoekenden

Customer Success Manager
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

Werkt u bij Zendesk? Deel uw ervaringen

Zendesk logo
of