Reviews voor albelli | Glassdoor.nl

"kan beter"

Voormalige werknemer - Customer Care in Den Haag
    Geen mening over directeur

Ik deeltijd gewerkt bij albelli voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

Collega's en de wil om door te gaan en elkaar te helpen.

Minpunten

Management zit erg op tijd te letten per gesprek, klanten mogen niet goed geholpen worden, kost tijd en gaan ten koste van je functie waardering door leiding. Alles moet binnen veel te strakke tijden, leuk voor een doorsnee callcenter, niet voor albelli. Dit levert veel meer werk op, lees contacten wat gewoon onnodig en doodzonde is. Daarbij wordt er erg leuk gepresenteerd hoe geweldig en gezellig het is, maar dit gaat...

Advies aan management

Richt je meer op Kwaliteit, niet op de kwantiteit van gesprekken middels telefoon, chat en/of email Ook als gaat er bijvoorbeeld 'maar' 1% mis, is dat op zoveel orders nog steeds onnodig veel.

March 14, 2019Response albelli

We are sorry to hear that some aspects of your personal experience at albelli were not positive. We take employee feedback very seriously and we will take this into account, to help solve any issues there may be. Our business is rapidly growing, therefore we have to continually evolve ...

"super"

Huidige werknemer - Productiemedewerker in Den Haag

Ik werk voltijd bij albelli voor meer dan een jaar

Pluspunten

geweldig bedrijf met een super werksfeer

Minpunten

er zijn geen min punten

3. "Top bedrijf"

Voormalige werknemer - Web Developer in Amsterdam, OH
    Neutraal vooruitzicht

Ik heb gewerkt bij albelli voor meer dan 4 jaar

Pluspunten

Leuke collega's, veel groeimogelijkheden. Veel vrijheid in aanpak.

Minpunten

Groet zo hard dat menselijkheid soms verdwijnt. Springt op elke werkmethode hype.

Advies aan management

Kijk vooral waar je goed in bent en bewaar dat.

January 9, 2019Response albelli

We vinden het heel fijn om te horen dat je genoten hebt van de tijd die je bij ons door hebt gebracht en wensen je veel succes bij je volgende uitdaging! (We love to hear that you have enjoyed the time you have spent with us and wish you all the best in your next challenge!)

"Fast growing company with a good culture"

Huidige werknemer - Recruiter in Amsterdam

Ik werk voltijd bij albelli voor meer dan een jaar

Pluspunten

+ Fast paced e-com environment with growth opportunities + Flat org structure + Good work-life balance + Relaxed and fun environment

Minpunten

- Some minor growing pains

Advies aan management

Continue the push towards a more data-driven culture and the work on improving the evaluation cycles.

"Dynamic eCom environment with great culture!"

Voormalige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam

Ik heb voltijdgewerkt bij albelli voor meer dan 2 jaar

Pluspunten

+ flat organisation + your role has impact on the growing organisation + great work life balance (+legendary parties) + nice and chill work environment + opportunities as the company grows + fun culture

Minpunten

- It is quite dynamic so not suitable for evryone

Advies aan management

- Be more visible and directive - Lead by example - Focus more on improving the work conditions in Amsterdam as the company grows in other countries

November 23, 2018Response albelli

We are happy to hear that you enjoy and appreciate your work at albelli and we are doing our best to improve as an employer in a period of continuous expansion.

"Een bedrijf zonder groeimarkt"

Voormalige werknemer - Accounting Specialist in Amsterdam

Ik heb deeltijdgewerkt bij albelli voor meer dan 2 jaar

Pluspunten

Internationaal karakter i.v.m. internationaal personeel, creatieve vibe

Minpunten

Hoge doorstroom personeel, gebrek aan visie, matig tot slecht management, angstcultuur

November 15, 2018Response albelli

Ik wil je danken voor jouw terugkoppeling en zijn van mening dat dit waardevol voor ons is. Wij zijn continue bezig om een transparante en gezonde cultuur binnen onze organisatie verder te ontwikkelen. Wij vinden het jammer dat jouw ervaring bij ons minder positief is geweest en wensen ...

Meer weergeven

"Goede coaching, slechte afronding"

Voormalige werknemer - Anonieme werknemer in Ypenburg
    Geen mening over directeur

Ik heb voltijd gewerkt bij albelli

Pluspunten

Goede training, fantastische coaching, iedere donderdag vers fruit en de belofte om vanuit huis te kunnen werken.

Minpunten

Vriendjespolitiek, en bij een totaal onverwacht spel tussen recruiters en het management kon een derde van het team onaangekondigd vertrekken van de ene op de andere dag, zonder enige vorm van uitleg, terwijl de leiding verstoppertje aan het spelen was.

Advies aan management

Behandel je werknemers als mensen, niet als pionen in een spel!

April 24, 2018Response albelli

Bedankt voor de oprechte feedback en het spijt ons dat u zo’n ervaring heeft gehad. We nemen het advies zeker ter harte om ervoor te zorgen dat we ons als werkgever blijven verbeteren en onze reputatie als employer of choice kunnen behouden. Nogmaals dank

"Groeiend bedrijf met gezellige collega's"

Huidige werknemer - Solutions Architect in Amsterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij albelli

Pluspunten

Er is bij albelli veel ruimte om je te ontwikkelen. Je kunt werken met de laatste technieken en voorstellen doen voor verbeteringen. Ook is er de mogelijkheid om trainingen te doen of conferenties bij te wonen. Het bedrijf is internationaal en het is leuk om met collega's uit verschillende landen samen te werken. De sfeer is informeel en gemoedelijk. Elke vrijdag is er een borrel en 2x per jaar een feest met het hele...

Meer weergeven

Minpunten

Het bedrijf groeit en daardoor is verandering normaal. Ik vind dit zelf geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen is weggelegd.

Advies aan management

Zorg dat de informele sfeer behouden blijft en dat we onszelf als bedrijf blijven ontwikkelen.

9. "Good company but Lobbying culture in pockets"

Huidige werknemer - Software Engineer
    Afkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij albelli voor 4 jaar

Pluspunten

Good location. Fairly good package. Free beer and subsidised lunches.

Minpunten

Do have a lobbying culture(Friends prefer friends) in pockets, in highly paying technology teams. Certain expat team members do not speak English or the Dutch, lots of time even even while working, making it nearly impossible for rest to comprehend. Workers council need to look into this matter.

Advies aan management

Instead of relying too much on internal referral schemes for recruiting high-paying roles, do advertise on popular Dutch and EU job boards, so that more local candidates could apply brining in real talent & healthy competition. -Instead of sending recruitment tests via email (which could potentially be leaked by internal referrals to their friends) use independent test solutions like hackerrank, codility, Devskiller...

Meer weergeven

"Nice and relaxed company"

Huidige werknemer - HR Business Partner in Den Haag

Ik werk voltijd bij albelli voor meer dan een jaar

Pluspunten

albelli is a company that welcomes new employees with open arms. What I really like about the company is that the colleagues are open and honest to each other. Together we ensure that we achieve our goal.

Minpunten

I haven't seen negatives yet

Advies aan management

There are two locations, one in The Hague and one in Amsterdam. Make sure those two locations always will feel like one company.

November 23, 2018Response albelli

Nice to hear that you enjoy our culture and working with us. We doing our best to cultivate a sense of community for our employees in all different locations.

Er zijn 47 reviews gevonden