Reviews van albelli

1. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Dynamic and growing E-commerce company

Jul 2, 2020 - Anonieme werknemer in Amsterdam

Pluspunten

- Great culture - Growing - Trustworthy and supportive Leadership during COVID crisis - Flat org. structure - Caring for the wellbeing of the employees - Office location

Minpunten

nothing to call out here

2. 4.0

Goede werkgever

May 15, 2022 - HSE-coördinator in Ypenburg

Pluspunten

Fijne werkomgeving, veel vrijheid om invulling te geven aan werkzaamheden

Minpunten

De Transparantie van het functiehuis

3. 2.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Recognition

Mar 24, 2022 - Machine Operator in Ypenburg

Pluspunten

you can easily be spotted if you work good and get extra training

Minpunten

It doesn't really matter how good you are or fast.. there is no recognition of great performance or attitude, especially when it comes down to the salary for some specific positions.

4. 4.0
    Huidige werknemer, meer dan 8 jaar

Jan 11, 2022 - Solutions Architect in Amsterdam

Pluspunten

very nice products, business to consumer, customer focus, tech stack and internationally

Minpunten

difficulty prioritizing the right action to keep on growing making choices

5. 1.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Slechte management. dat zijn mannen met een grote ego

Jan 15, 2021 - Operator in Den Haag

Pluspunten

op de werkvloer is het best fijn werken met collega,s

Minpunten

heel erg veel. Als ik hier al leest hoe management al een lange tijd faalt en heden NIKS veranderd. Nog steeds vriendjes politiek of als je een knappe dame bent krijg je een contract ook al maken die heel erg veel fouten. Als er iemand binnen komt via via met kennis en een hoge inzet voor zijn werk. wordt dat niet gewaarwerd. Als je iemand van boven maar iets tegen speek omdat je best voldoende kennis heb dan kan je opzouten. Als verschillende teamleiders aan geeft dat ze je willen houden, besluit boven dat je weg moet.In de plaats daarvan blijft er een jonge dame die die hele machine niet echt goed kent en maakt veel fouten. Het is ook niet normaal dat er meerdere keren is gezegd dat je op de lijst staat voor een contract. Is de peak voorbij kan je opzouten zonder een goede reden. Vaste medewerkers zien wat er fout gaat vanaf boven maar niemand durft iets te zeggen. Als er dan toch iemand is die over andere heen gaat naar de directeur kan die gene een uit brander krijgen van de onderliggende management en wordt je weg gepest. Zo heb ik verschillende mensen met vaste baan zien weg gaan. En als je geen borsten heb en blond haar ben je niet belangrijk.

Response albelli

Bedankt voor je feedback en excuus voor de vertraagde reactie. Het spijt ons dat jij je zo voelt over je ervaring bij albelli. We doen er als bedrijf alles aan om een fijne en plezierige werkomgeving te creëren, waar al onze medewerkers kunnen samenwerken en zich kunnen ontwikkelen. We vinden het spijtig dat jij dit anders hebt ervaren, dit is zeker niet in lijn met de normen en waarden van albelli. We streven altijd naar verbetering en zullen alle feedback ter harte nemen om ons als werkgever te blijven verbeteren. Je punten zijn gedeeld met het directieteam en we zullen ze verder bespreken. We willen je graag bedanken voor je inzet en wensen je veel succes voor de toekomst.

6. 3.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Fijne collegas, fijne omgeving, weinig vertrouwen in management

Aug 6, 2020 - Medewerker in Ypenburg

Pluspunten

Een mooi bedrijf, dat voor zijn klanten een prachtig product neerzet. Groeit enorm (uitbreiding naar andere landen, etc). Fijne collega's, onderling een prettige manier van met elkaar omgaan, open communicatie mogelijk.

Minpunten

Groei is goed, maar als blijkt dat we het niet aankunnen, worden er te weinig adequate stappen ondernomen om dit aan te passen. Door blijven pushen terwijl de brokstukken van de vorige ramp nog niet zijn opgeruimd voegt alleen maar meer rotzooi toe. Iedereen is inwisselbaar, en de waarde van goede arbeidskrachten wordt onderschat, terwijl niet functionerende mensen veel te lang de hand boven het hoofd gehouden wordt. Het huidige klimaat stimuleert geen betrokkenheid bij de werkzaamheden.

6 personen vonden deze review nuttig
  7. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Outstanding support for employees in crisis times

Apr 3, 2020 - Solutions Architect in Amsterdam

Pluspunten

* Freedom and trust. You can address really big problems if you want to step up * Mostly flat organization * Training budgets and good work equipment * Real sector. Albelli owns plants and produces physical goods And something that does not fit into the bullet list above: Outstanding care for employees in the crisis times of this covid-19 pandemy. Managers has encouraged us to work from home *before* the government regulation to reduce the risk. During the quarantine, company allows to work 25% less hours for the same salary which is enormous help for working parents like myself. On top of that we can get any necessary equipment from the office, including our standing desks. There are moral support groups for those who are struggling in isolation. Albelli never ceases to surprise me.

Minpunten

Rapid growth, which sometimes brings more technical challenges than desired

6 personen vonden deze review nuttig
  8. 2.0
    Voormalige werknemer, meer dan 5 jaar

Leuke producten, geen leuke omgang met medewerkers.

Mar 12, 2019 - Teamleader in Ypenburg

Pluspunten

Personeelskorting Voetbal team in Amsterdam Leuke producten en klanten

Minpunten

Top management leid bij domineren zonder het team mee te nemen Managers gaan om de zes maanden weg. Maakt het opbouwen van vertrouwen moeilijk De productie teams in Den Haag zijn minder autoritair qua cultuur. Deze worden erg streng geleid en er is niet veel ruimte voor eigen ideeën.

Response albelli

Bedankt voor de feedback die je ons gegeven hebt. Het advies wat je ons hebt gegeven over betere communicatie en het laten meedenken van onze eigen mensen nemen we ter harte en zal ons helpen een betere werkgever te worden.

9. 2.0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

kan beter

Feb 23, 2019 - Customer Care in Den Haag

Pluspunten

Collega's en de wil om door te gaan en elkaar te helpen.

Minpunten

Management zit erg op tijd te letten per gesprek, klanten mogen niet goed geholpen worden, kost tijd en gaan ten koste van je functie waardering door leiding. Alles moet binnen veel te strakke tijden, leuk voor een doorsnee callcenter, niet voor albelli. Dit levert veel meer werk op, lees contacten wat gewoon onnodig en doodzonde is. Daarbij wordt er erg leuk gepresenteerd hoe geweldig en gezellig het is, maar dit gaat vooral over locatie amsterdam. De mentaliteit, sfeer en voorzieningen tussen locatie amsterdam en locatie den haag zijn niet te vergelijken met elkaar. Thuiswerken gaat naar aanleiding van behaalde targets, lees je gesprekken zsm afronden en andere contacten zsm afronden. Op deze manier blijf je binnen gestelde tijden en stijgt je functie waardering.

3 personen vonden deze review nuttig

Response albelli

We are sorry to hear that some aspects of your personal experience at albelli were not positive. We take employee feedback very seriously and we will take this into account, to help solve any issues there may be. Our business is rapidly growing, therefore we have to continually evolve the way we work and organize ourselves in the most effective way.

10. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

super

Jan 23, 2019 - Productiemedewerker in Den Haag

Pluspunten

geweldig bedrijf met een super werksfeer

Minpunten

er zijn geen min punten

1 persoon vond deze review nuttig

Response albelli

We are happy to hear that you enjoy your work at albelli!

Weergave: 1 - 10 van 16 Reviews

Veelgestelde vragen over albelli-reviews

albelli heeft een algemene beoordeling van 3.6 uit een maximaal mogelijke score van 5, gebaseerd op meer dan 106 reviews die anoniem zijn achtergelaten door werknemers. 72% van de werknemers zou werken bij albelli aanraden aan vrienden en 45% heeft positieve vooruitzichten voor het bedrijf. Deze beoordeling is in de afgelopen 12 maanden met 1% verbeterd.

Op basis van anoniem ingediende Glassdoor-reviews beoordelen werknemers van albelli hun vergoeding en arbeidsvoorwaarden met 3.2 uit een maximaal mogelijke score van 5. Lees meer over salarissen en arbeidsvoorwaarden bij albelli. Deze beoordeling is in de afgelopen 12 maanden met 2% verbeterd.

Op basis van Glassdoor-reviews zou 72% van de werknemers van albelli vrienden aanraden om daar te werken. Werknemers beoordeelden albelli met een waarde van 3.8 uit een maximaal mogelijke score van 5 voor de balans tussen het werk- en privéleven, 3.5 voor cultuur en waarden en 3.0 voor loopbaanmogelijkheden.

Loopbanen die populair zijn bij albelli-werkzoekenden

Werkt u bij albelli? Deel uw ervaringen

albelli logo