Reviews van albelli

1. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Dynamic and growing E-commerce company

Jul 2, 2020 - Anonieme werknemer in Amsterdam

Pluspunten

- Great culture - Growing - Trustworthy and supportive Leadership during COVID crisis - Flat org. structure - Caring for the wellbeing of the employees - Office location

Minpunten

nothing to call out here

2. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Outstanding support for employees in crisis times

Apr 3, 2020 - Solutions Architect in Amsterdam

Pluspunten

* Freedom and trust. You can address really big problems if you want to step up * Mostly flat organization * Training budgets and good work equipment * Real sector. Albelli owns plants and produces physical goods And something that does not fit into the bullet list above: Outstanding care for employees in the crisis times of this covid-19 pandemy. Managers has encouraged us to work from home *before* the government regulation to reduce the risk. During the quarantine, company allows to work 25% less hours for the same salary which is enormous help for working parents like myself. On top of that we can get any necessary equipment from the office, including our standing desks. There are moral support groups for those who are struggling in isolation. Albelli never ceases to surprise me.

Minpunten

Rapid growth, which sometimes brings more technical challenges than desired

6 personen vonden deze review nuttig
  3. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

super

Jan 23, 2019 - Productiemedewerker in Den Haag

Pluspunten

geweldig bedrijf met een super werksfeer

Minpunten

er zijn geen min punten

1 persoon vond deze review nuttig

Response albelli

We are happy to hear that you enjoy your work at albelli!

4. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Fast growing company with a good culture

Dec 3, 2018 - Recruiter in Amsterdam

Pluspunten

+ Fast paced e-com environment with growth opportunities + Flat org structure + Good work-life balance + Relaxed and fun environment

Minpunten

- Some minor growing pains

Response albelli

Nice to hear that you enjoy albelli's informal and fun culture! We are trying our best to improve as an employer and be more data driven throughout the organization!

5. 5.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Dynamic eCom environment with great culture!

Nov 22, 2018 - Anonieme werknemer in Amsterdam

Pluspunten

+ flat organisation + your role has impact on the growing organisation + great work life balance (+legendary parties) + nice and chill work environment + opportunities as the company grows + fun culture

Minpunten

- It is quite dynamic so not suitable for evryone

Response albelli

We are happy to hear that you enjoy and appreciate your work at albelli and we are doing our best to improve as an employer in a period of continuous expansion.

6. 5.0
    Huidige werknemer

Groeiend bedrijf met gezellige collega's

Feb 15, 2017 - Solutions Architect in Amsterdam

Pluspunten

Er is bij albelli veel ruimte om je te ontwikkelen. Je kunt werken met de laatste technieken en voorstellen doen voor verbeteringen. Ook is er de mogelijkheid om trainingen te doen of conferenties bij te wonen. Het bedrijf is internationaal en het is leuk om met collega's uit verschillende landen samen te werken. De sfeer is informeel en gemoedelijk. Elke vrijdag is er een borrel en 2x per jaar een feest met het hele bedrijf. De locatie is ook een pluspunt: direct naast het centraal station van Amsterdam.

Minpunten

Het bedrijf groeit en daardoor is verandering normaal. Ik vind dit zelf geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen is weggelegd.

7. 3.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Fijne collegas, fijne omgeving, weinig vertrouwen in management

Aug 6, 2020 - Medewerker in Ypenburg

Pluspunten

Een mooi bedrijf, dat voor zijn klanten een prachtig product neerzet. Groeit enorm (uitbreiding naar andere landen, etc). Fijne collega's, onderling een prettige manier van met elkaar omgaan, open communicatie mogelijk.

Minpunten

Groei is goed, maar als blijkt dat we het niet aankunnen, worden er te weinig adequate stappen ondernomen om dit aan te passen. Door blijven pushen terwijl de brokstukken van de vorige ramp nog niet zijn opgeruimd voegt alleen maar meer rotzooi toe. Iedereen is inwisselbaar, en de waarde van goede arbeidskrachten wordt onderschat, terwijl niet functionerende mensen veel te lang de hand boven het hoofd gehouden wordt. Het huidige klimaat stimuleert geen betrokkenheid bij de werkzaamheden.

6 personen vonden deze review nuttig
  8. 2.0
    Voormalige werknemer, meer dan 5 jaar

Leuke producten, geen leuke omgang met medewerkers.

Mar 12, 2019 - Teamleader in Ypenburg

Pluspunten

Personeelskorting Voetbal team in Amsterdam Leuke producten en klanten

Minpunten

Top management leid bij domineren zonder het team mee te nemen Managers gaan om de zes maanden weg. Maakt het opbouwen van vertrouwen moeilijk De productie teams in Den Haag zijn minder autoritair qua cultuur. Deze worden erg streng geleid en er is niet veel ruimte voor eigen ideeën.

Response albelli

Bedankt voor de feedback die je ons gegeven hebt. Het advies wat je ons hebt gegeven over betere communicatie en het laten meedenken van onze eigen mensen nemen we ter harte en zal ons helpen een betere werkgever te worden.

9. 2.0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

kan beter

Feb 23, 2019 - Customer Care in Den Haag

Pluspunten

Collega's en de wil om door te gaan en elkaar te helpen.

Minpunten

Management zit erg op tijd te letten per gesprek, klanten mogen niet goed geholpen worden, kost tijd en gaan ten koste van je functie waardering door leiding. Alles moet binnen veel te strakke tijden, leuk voor een doorsnee callcenter, niet voor albelli. Dit levert veel meer werk op, lees contacten wat gewoon onnodig en doodzonde is. Daarbij wordt er erg leuk gepresenteerd hoe geweldig en gezellig het is, maar dit gaat vooral over locatie amsterdam. De mentaliteit, sfeer en voorzieningen tussen locatie amsterdam en locatie den haag zijn niet te vergelijken met elkaar. Thuiswerken gaat naar aanleiding van behaalde targets, lees je gesprekken zsm afronden en andere contacten zsm afronden. Op deze manier blijf je binnen gestelde tijden en stijgt je functie waardering.

3 personen vonden deze review nuttig

Response albelli

We are sorry to hear that some aspects of your personal experience at albelli were not positive. We take employee feedback very seriously and we will take this into account, to help solve any issues there may be. Our business is rapidly growing, therefore we have to continually evolve the way we work and organize ourselves in the most effective way.

10. 2.0
    Voormalige werknemer

Goede coaching, slechte afronding

Apr 21, 2018 - Anonieme werknemer in Ypenburg

Pluspunten

Goede training, fantastische coaching, iedere donderdag vers fruit en de belofte om vanuit huis te kunnen werken.

Minpunten

Vriendjespolitiek, en bij een totaal onverwacht spel tussen recruiters en het management kon een derde van het team onaangekondigd vertrekken van de ene op de andere dag, zonder enige vorm van uitleg, terwijl de leiding verstoppertje aan het spelen was.

Response albelli

Bedankt voor de oprechte feedback en het spijt ons dat u zo’n ervaring heeft gehad. We nemen het advies zeker ter harte om ervoor te zorgen dat we ons als werkgever blijven verbeteren en onze reputatie als employer of choice kunnen behouden. Nogmaals dank

Weergave: 1 - 10 van 12 Reviews

Loopbanen die populair zijn bij albelli-werkzoekenden

Social Worker Intern
Marketing Coordinator Intern
Communications Coordinator Manager

Werkt u bij albelli? Deel uw ervaringen

albelli logo