Reviews voor Solutions Architect bij albelli | Glassdoor.nl

Bijgewerkt op 3 apr 2020

5.0
albelli CEO Tristan Money
Tristan Money

"Outstanding support for employees in crisis times"

SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    Huidige werknemer - Solutions Architect in Amsterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij albelli voor 3 jaar

Pluspunten

* Freedom and trust. You can address really big problems if you want to step up * Mostly flat organization * Training budgets and good work equipment * Real sector. Albelli owns plants and produces physical goods And something that does not fit into the bullet list above: Outstanding care for employees in the crisis times of this covid-19 pandemy. Managers has encouraged us to work from home *before* the government regulation to reduce the risk. During the quarantine, company allows to work 25% less hours for the same salary which is enormous help for working parents like myself. On top of that we can get any necessary equipment from the office, including our standing desks. There are moral support groups for those who are struggling in isolation. Albelli never ceases to surprise me.

Minpunten

Rapid growth, which sometimes brings more technical challenges than desired

albelli2020-04-03

"Groeiend bedrijf met gezellige collega's"

SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    Huidige werknemer - Solutions Architect in Amsterdam
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij albelli

Pluspunten

Er is bij albelli veel ruimte om je te ontwikkelen. Je kunt werken met de laatste technieken en voorstellen doen voor verbeteringen. Ook is er de mogelijkheid om trainingen te doen of conferenties bij te wonen. Het bedrijf is internationaal en het is leuk om met collega's uit verschillende landen samen te werken. De sfeer is informeel en gemoedelijk. Elke vrijdag is er een borrel en 2x per jaar een feest met het hele bedrijf. De locatie is ook een pluspunt: direct naast het centraal station van Amsterdam.

Minpunten

Het bedrijf groeit en daardoor is verandering normaal. Ik vind dit zelf geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen is weggelegd.

albelli2017-02-15

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

Er zijn 2 reviews gevonden