albelli werknemer reviews over "hoge"

Bijgewerkt op Jan 15, 2021

3 van meer dan 100 reviews gevonden

3.8
albelli CEO Tristan Money
Tristan Money

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

Reviews over hoge

Terug naar alle reviews
  1. 4.0
    Voormalige stagiair(e)

Beoordeling

Oct 5, 2020 - Software Developer in Almere

Pluspunten

erg relaxte sfeer, zeer onafhankelijk voor je stage

Minpunten

-niet de beste omgeving voor een stagiar doordat het af en toe hectisch en hoge druk kan zijn

Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
  2. 1.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Slechte management. dat zijn mannen met een grote ego

Jan 15, 2021 - Operator in Den Haag

Pluspunten

op de werkvloer is het best fijn werken met collega,s

Minpunten

heel erg veel. Als ik hier al leest hoe management al een lange tijd faalt en heden NIKS veranderd. Nog steeds vriendjes politiek of als je een knappe dame bent krijg je een contract ook al maken die heel erg veel fouten. Als er iemand binnen komt via via met kennis en een hoge inzet voor zijn werk. wordt dat niet gewaarwerd. Als je iemand van boven maar iets tegen speek omdat je best voldoende kennis heb dan kan je opzouten. Als verschillende teamleiders aan geeft dat ze je willen houden, besluit boven dat je weg moet.In de plaats daarvan blijft er een jonge dame die die hele machine niet echt goed kent en maakt veel fouten. Het is ook niet normaal dat er meerdere keren is gezegd dat je op de lijst staat voor een contract. Is de peak voorbij kan je opzouten zonder een goede reden. Vaste medewerkers zien wat er fout gaat vanaf boven maar niemand durft iets te zeggen. Als er dan toch iemand is die over andere heen gaat naar de directeur kan die gene een uit brander krijgen van de onderliggende management en wordt je weg gepest. Zo heb ik verschillende mensen met vaste baan zien weg gaan. En als je geen borsten heb en blond haar ben je niet belangrijk.

2 personen vonden deze review nuttig

Reactie van albelli

Response albelli

Bedankt voor je feedback en excuus voor de vertraagde reactie. Het spijt ons dat jij je zo voelt over je ervaring bij albelli. We doen er als bedrijf alles aan om een fijne en plezierige werkomgeving te creëren, waar al onze medewerkers kunnen samenwerken en zich kunnen ontwikkelen. We vinden het spijtig dat jij dit anders hebt ervaren, dit is zeker niet in lijn met de normen en waarden van albelli. We streven altijd naar verbetering en zullen alle feedback ter harte nemen om ons als werkgever te blijven verbeteren. Je punten zijn gedeeld met het directieteam en we zullen ze verder bespreken. We willen je graag bedanken voor je inzet en wensen je veel succes voor de toekomst.

3. 1.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Een bedrijf zonder groeimarkt

Nov 9, 2018 - Accounting Specialist in Amsterdam

Pluspunten

Internationaal karakter i.v.m. internationaal personeel, creatieve vibe

Minpunten

Hoge doorstroom personeel, gebrek aan visie, matig tot slecht management, angstcultuur

1 persoon vond deze review nuttig

Reactie van albelli

Response albelli

Ik wil je danken voor jouw terugkoppeling en zijn van mening dat dit waardevol voor ons is. Wij zijn continue bezig om een transparante en gezonde cultuur binnen onze organisatie verder te ontwikkelen. Wij vinden het jammer dat jouw ervaring bij ons minder positief is geweest en wensen jou succes bij jouw huidige werkgever.

Weergave: 1 - 3 van 3 reviews in het Nederlands

Loopbanen die populair zijn bij albelli-werkzoekenden

Graphic Designer

Werkt u bij albelli? Deel uw ervaringen

albelli logo