Cover image for SHARE NOW

SHARE NOW

Review toevoegen

Reviews van SHARE NOW

Bijgewerkt op 26 sep. 2022

Verifieer uw e-mailadres om filters te gebruiken. Hebt u problemen? E-mail opnieuw verzenden
62 van meer dan 66 reviews gevonden

1 van meer dan 66 reviews gevonden

3,6
SHARE NOW CEO Olivier Reppert
Olivier Reppert

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 1,0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

Slechte communicatie naar klanten

26 sep. 2022 - Medewerker Klantenservice in Amsterdam

Pluspunten

- Het concept is een pluspunt, maar daar blijft het bij

Minpunten

- Share Now houdt zich niet aan de wetgeving - Share Now behandelt zijn medewerkers slecht en ligt de medewerkers niet goed in - Wij krijgen de boosheid van klanten over ons heen, terwijl het bedrijf de regels niet kent. - Wij krijgen geen vrijheid om aanpassingen te doen, voor de klanten

Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
Weergave: 1 - 1 van 1 reviews in het Nederlands
</>Embed

Veelgestelde vragen over SHARE NOW-reviews

SHARE NOW heeft een algemene beoordeling van 3,6 uit een maximaal mogelijke score van 5, gebaseerd op meer dan 66 reviews die anoniem zijn achtergelaten door werknemers. 61% van de werknemers zou werken bij SHARE NOW aanraden aan vrienden en 37% heeft positieve vooruitzichten voor het bedrijf. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden met -2% verslechterd.

Op basis van anoniem ingediende Glassdoor-reviews beoordelen werknemers van SHARE NOW hun vergoeding en arbeidsvoorwaarden met 3,2 uit een maximaal mogelijke score van 5. Lees meer over salarissen en arbeidsvoorwaarden bij SHARE NOW. Deze beoordeling is de afgelopen 12 maanden met -13% verslechterd.

Op basis van Glassdoor-reviews zou 61% van de werknemers van SHARE NOW vrienden aanraden om daar te werken. Werknemers beoordeelden SHARE NOW met een waarde van 3,9 uit een maximaal mogelijke score van 5 voor de balans tussen het werk- en privéleven, 3,7 voor cultuur en waarden en 3,2 voor loopbaanmogelijkheden.

Loopbanen die populair zijn bij SHARE NOW-werkzoekenden

+ Foto toevoegen
SHARE NOW-foto van: Our CFO
SHARE NOW-foto van: Learning everything about our product
SHARE NOW-foto van: Onboarding Days
SHARE NOW-foto van: Who doesn't like company swag? These fanny packs were a huge hit among employees!
SHARE NOW-foto van: Dressing up at our HQ grand opening event. #LaughMore

CAR2GO (Israel)

5,0

1 reviews
Vergelijken

Glassdoor heeft 66 reviews over SHARE NOW die anoniem zijn geplaatst door werknemers van SHARE NOW. Lees reviews en beoordelingen van werknemers op Glassdoor om te beslissen of SHARE NOW bij u past.