Vragen tijdens solliciteren bij AFAS Software | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij AFAS Software

Laatst bijgewerkt 25 mei 2019

3,2

Sollicitaties naar topfuncties bij AFAS Software

Reviews over solliciteren van sollicitanten

Filter

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid
Reviews geschreven in het:Nederlands (4)

Sollicitatiegesprek voor de functie Sales

Anonieme werknemer in Leusden
    Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij AFAS Software (Leusden) in februari 2018.

De eerste ronde bestaat uit een (kennismakings)gesprek. Aan het einde van het gesprek hoort je meteen of je door bent. De volgende ronde bestaat uit een ochtend meelopen op de werkvloer, waarna je d.m.v. een vlog jouw ervaringen en bevindingen deelt. Wanneer je ook deze ronde doorstaat volgt de auditie: de belangrijkste ronde!

Sollicitatiegesprek voor de functie Trainee Consultant

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Leusden
    Afgewezen aanbod

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij AFAS Software (Leusden).

Eerste sollicitatie gesprek met twee jonge en gemotiveerde werknemers. Een goede motivatie voor waarom AFAS en waar je zelf naar opzoek bent is belangrijk. Verder een fijne sfeer met mogelijkheid voor eigen aanpak.

• Waarom zou je graag bij AFAS willen werken en niet bij een concurrerende organisatie?   Vraag beantwoorden

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde een week. Ik heb gesolliciteerd bij AFAS Software (Leusden) in augustus 2017.

De sollicitatieprocedure begint met het opsturen van je CV en motivatiebrief. Dit kan in traditionele vorm of op een leuke creatieve manier. Als iemand in het profiel past op basis hiervan wordt de sollicitant uitgenodigd voor een gesprek met twee managers. Direct na het gesprek wordt aangegeven of de sollicitant verder mag naar de volgende ronde. In die volgende ronde loopt de sollicitant een dag mee. In de ochtend kijkt de sollicitant een dag op de afdeling support en in de middag wordt een verslag geschreven. Als beiden goed worden beoordeeld mag de sollicitant naar de laatste ronde. De laatste ronde is een auditie voor verschillende medewerkers van AFAS. In deze auditie mag de sollicitant een presentatie geven over zichzelf, AFAS en zijn ervaringen van de dag meelopen. Direct hierna krijgt de sollicitant de uitslag.

• Niet wat heb je gedaan, maar wie ben jij? Waarom pas jij in de bedrijfscultuur van AFAS   Vraag beantwoorden

Ik heb via een andere bron gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij AFAS Software (Leusden) in april 2019.

Eerst een gesprek van een uur over persoonlijke interesses en de visie van AFAS. Daarna Pitch van 15m over wie je bent en wat je voor AFAS kan beteken. Wordt allemaal uitgelegd wat er wordt verwacht.