Vragen tijdens solliciteren voor Cashier bij Albert Heijn | Glassdoor.nl

2 Reviews over solliciteren van sollicitantenTerug naar: Alle sollicitaties

Filter

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid
Reviews geschreven in het:Nederlands (2), Engels (2)

Sollicitatiegesprek voor de functie Cashier

Anonieme werknemer in Hoorn, Noord-Holland

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde een week. Ik heb gesolliciteerd bij Albert Heijn (Hoorn, Noord-Holland) in september 2016.

Ik had online mijn cv en motivatie gestuurd en een paar dagen later kreeg ik te horen dat ik was uitgenodigd voor een gesprek. Er werd een gesprek voor je ingepland en ik moest dus naar de ah winkel komen. Ik werd apart naar een kamertje genomen en daar werden alle vragen gesteld.

• Waarom wil je nou per sé bij de ah cassière worden?
    Vertel iets over jezelf
    Wat is je motivatie?   1 antwoord

Andere sollicitatiereviews voor Albert Heijn

Sollicitatiegesprek voor de functie Cashier

Anonieme werknemer in Amsterdam

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Albert Heijn (Amsterdam).

Toen ik binnenkwam was er in eerste instantie wat verwarring over met wie ik een gesprek had, maar dat werd snel opgevangen. Ik werd ontvangen in het kantoor van de manager. Zij vertelde mij eerst wat over Albert Heijn en begon toen met vragen stellen. Eigenlijk was het grootste gedeelte van het sollicitatiegesprek een heel vloeiend en goed gesprek. Soms werden er wat lastiger vragen gesteld, maar ze wilden voornamelijk gewoon weten wie ik was.