Sollicitatievragen bij Albert Heijn

Bijgewerkt op Sep 9, 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 105 van meer dan 105 sollicitatiegesprekken gevonden

1.9
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Albert Heijn

Ik heb gesolliciteerd bij Albert Heijn

Kon niet peilen of ik zou worden aangenomen, eerst wie ben je wat doe je waarom wil je hier werken ben j goed in een team vertel eens over dit op je cv kan je engels

• Wanneer ben je beschikbaar wat is je ervaring
    Vraag beantwoorden

Anonieme werknemer

Neutrale ervaring

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 2 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Albert Heijn

Sollicitatieprocedure ging soepel, het was een bijbaantje dus kon er ook niet al teveel van verwachten. Er kwamen een aantal vragen, vervolgens een kort gesprek en daarna kon ik in principe aan de slag met de 'training'.

Anonieme werknemer

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Albert Heijn

Hoe verloopt het sollicitatieproces? Online sollicitatie formulier 1e gesprek (en optioneel 2e gesprek) Overeenkomst 1ste werkdag! Solliciteren bij Albert Heijn is eenvoudig. Eerst vul je digitaal het korte formulier in. Binnen 7 dagen geven wij aan of je op gesprek kan komen. Soms kan er een tweede gesprek plaatsvinden. Zodra je bericht krijgt om bij ons te starten in jouw bijbaan, vul je digitaal nog een paar laatste gegevens in.

Anonieme werknemer in Amsterdam

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Albert Heijn (Amsterdam)

Het sollicitatiegesprek bij het filiaal waar ik gesolliciteerd had was erg prettig. Je werd goed ontvangen, heb ik een prettig gesprek gehad en op dezelfde dag nog telefonisch te horen gekregen dat ik ben aangenomen. Kon de aankomende week direct van start!

Albert Heijn

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Zaandam

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 5 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Albert Heijn (Zaandam)

Na het zien van een vacature voor een baan die ik eerder had bij Albert Heijn heb ik gemaild en werd ik gebeld door een medewerker. Het was een vriendelijk gesprek, de mevrouw was verheugd over mijn eerdere positieve ervaring bij dezelfde functie. De werving was uitbesteed volgens mij.

• Ben je (X) uur per week beschikbaar, ook al is er (X/4) uren werk voor je?

Ik heb gesolliciteerd bij Albert Heijn

Ik heb online op en via de website van Albert Heijn gekeken of ze een cassiere nodig hadden. Dit was het geval. Online kon ik direct solliciteren. Ik moest een korte motivatie schrijven. Vervolgens kreeg ik een soort simulatie, waarin verschillende situaties voorkwamen met meerkeuze vragen

• Waarom wil je bij de Albert Heijn werken

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb via een uitzendbureau gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Albert Heijn

Haha is dan in a good way to help you with the kids to get you to the house for a while to get your stuff out of your car and then you have to get your stuff done before you get there thanks

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Bergen op Zoom

Aanbod afgewezen

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Albert Heijn (Bergen op Zoom) in Apr 2021

very good company and great offers. glad to work with them .determined and discipline and forward thinking and positive thinking .Look forward to moving up in this company.excellent and will train you for all you need to know

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb via een andere bron gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Albert Heijn

Een best korte sollicitatie online heel erg leuk en verslavend maar wel heel veel honger ik ga zo vrage dat ik dat je dat is niet meer op het moment van

Anonieme werknemer in Utrecht

Neutrale ervaring

Ik heb via een andere bron gesolliciteerd. De procedure duurde 4 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Albert Heijn (Utrecht) in Feb 2021

Heb een formulier ingeleverd en kreeg toen een mail voor uitnodiging op gesprek. Dit gesprek was makkelijk en ging dus goed. De man was vriendelijk en stelde vragen waarop je je goed had kunnen voorbereiden.

Weergave: 1 - 10 van 105 Sollicitatiegesprekken
RSS-feed</>Embed