Vragen tijdens solliciteren bij Aon | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij Aon

Sollicitaties bij Aon

2,5

Reviews geschreven in het:Nederlands (4), Engels (745), Portugees (13), Duits (4)Meer

Sollicitatiegesprek voor de functie Data Scientist

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Aon in februari 2019.

motivatiebrief + cv, daarna 1e gesprek met recruiter en manager. Vervolgstappen zijn in principe zonder case.
    Helaas afgewezen door onbeleefde recruister. Ze meldde "ik begreep echt helemaal niks van je verhaal" specifiek over een technische uitleg die door de manager werd gevraagd - een uitleg die ik gaf nadat ik had bevestigd dat het de bedoeling was dat ik techniek toe zou lichten. Er werd gemeld op onbeleefde toon "we hebben echt ernstige twijfels over jouw kwaliteiten wat betreft uitleg geven aan niet-technische collegas".

De recruitster was tijdens het gesprek grotendeels op de achtergrond en antwoordde niet toen ik aan het einde van het gesprek vroeg of er een match was en of er twijfelpunten waren.

De manager deed tijdens het gesprek ongepaste uitspraken over zijn collega-manager "Ze heeft haar werkgebied niet goed gedefinieerd. Ze gaat binnenkort weg, en ze gaat binnenkort verhuizen".

De manager is verder vooral op zoek naar iemand die voor hem intern gaat lobbyen en de afdeling op de kaart gaat zetten - maar men was hier niet helder over in de vacaturetekst.

Sollicitatiegesprek voor de functie CLAIMS ADVISOR

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Bornem (België)
    Afgewezen aanbod

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde 2 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Aon (Bornem (België)) in januari 2018.

Via recruiter voorgesteld en 5 dagen later telefonisch afspraak gemaakt. 2 dagen later een gesprek ingepland en 1 dag later al een antwoord. Na het weekend onmiddellijk een voorstel gekregen . Deze hou ik nog in beraad.

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Aon (Rotterdam) in juni 2019.

Via de website van Aon heb ik een open sollicitatie gestuurd. Ik kreeg al snel reactie en er werd meegedacht over welke functie er vrij zou komen, en welke wellicht goed bij mij zou passen. Na een aantal keren mailcontact hebben we een afspraak ingediend en heb ik een sollicitatie gehad met de recruiter en de manager van de afdeling binnen Nederland. Erg leuk gesprek, vlotte mensen en het kantoor is ook modern en overzichtelijk, dus al met al heel erg tevreden!

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Aon (Rotterdam) in januari 2019.

Motiavtiebrief + CV uploaden
    Vervolgens een eerste kennismakingsgesprek met 2 leden van het team
    Daarna helaas niet verder gegaan in de procedure.
    Positief was de betrokkenheid van de recruiter, door naderhand het geven van feedback (de pluspunten en de verbeterpunten)
    Rommelig ontvangst en in het systeem kon de motivatiebrief niet gevonden worden, die werd een dag voor het gesprek nogmaals opgevraagd.

• Waarom AON Inpoint?
      Waarom AON?
      Waar sta je over 5 jaar?
      Wie ben ik als persoon?
      Waarom verzekeringswereld?   Vraag beantwoorden

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (745), Portugees (13), Duits (4), Frans (4)