Vragen tijdens solliciteren bij Axians | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij Axians

Sollicitaties bij Axians

2,0

Reviews geschreven in het:Nederlands (2), Frans (5), Engels (3), Duits (1)

Sollicitatiegesprek voor de functie Service Manager

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Capelle

Ik heb via een andere bron gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Axians (Capelle).

Ondanks de belofte teruggebeld te worden na een sollicitatiegesprek in Capelle a/d/ IJssel is dit niet gebeurd. Ook na mijn telefoontje heeft de verantwoordelijke manager niet teruggebeld.

Tijdens het interview was een van de interviewers aan het Whatsappen.

Het is werkelijk te schandalig voor woorden hoe dit bedrijf met sollicitanten omgaat.

Denk eerst goed na of je werkelijk voor zo'n bedrijf wil gaan werken.

Sollicitatiegesprek voor de functie Software Trainee

Anonieme werknemer in Capelle aan den IJssel

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Axians (Capelle aan den IJssel) in juni 2018.

Via Java professionals terecht gekomen bij deze partij. Normaliter is er nog een screening vooraf, deze kon ik echter overslaan en had direct het sollicitatiegesprek met de Business Unit manager en hoofd HR. Vooraf nog wel een skills test gedaan die inging op logisch nadenken en analyseren. Dezelfde dag nog een gesprek met een software developer voor het technische gesprek

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Frans (5), Engels (3), Duits (1)