Vragen tijdens solliciteren bij BD | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij BD

Sollicitaties bij BD

2,0

Reviews geschreven in het:Nederlands (2), Engels (427), Frans (4), Portugees (4)Meer

Lange en toch wel een moeilijker procedure. Procedure bestond uit 2 gesprekken en 1 dag waarbij assessments gedaan moesten worden. Hierbij werd je ook geïnterviewd door een "psycholoog". Personen waarmee je de gesprekken voerde waren wel zeer toegankelijk.

Reactie van BD

11 jul. 2018

Dear Associate,
    Thank you for your review. It is great to hear about your positive experience during BD’s recruitment process.
    If you wish to receive updates and learn more about BD, make sure to... Meer

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij BD (Wrocław (Polen)) in september 2016.

Received call from external HR partner for introductory questions (why this position, when are you moving to Poland, basic questions really)
    Formal invitation for remote interview via self recording software (to be installed on smartphone or pc)
    If successful will be invited for face to face meeting at the office with the manager.
    Official offer received after 3 days.

• Why BD?
      Why this position?
      Tell something interesting which is not on your CV
      How would your previous colleagues describe you?
      Why did you leave your previous company?   Vraag beantwoorden

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (427), Frans (4), Portugees (4), Duits (2), Spaans (2)