Cover image for Basic-Fit

Actieve werkgever

Een sollicitatiegesprek toevoegen

Sollicitatievragen bij Basic-Fit

Bijgewerkt op 31 jan. 2023

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
30 van meer dan 30 sollicitatiegesprekken gevonden

2,1
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Basic-Fit

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Basic-Fit

entretien téléphonique puis en présentiel qui se déroule dans le basic-fit dans lequel on a postulé, entretien très facile ne pas se mettre la pression, on demande combien d’heures on veut faire, le contrat…

• Tu veux un CDI ou un CDD?
    Vraag beantwoorden

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Basic-Fit

All the information that was needed, was very well explained. Very positive atmosphere. Ambition to keep on growing. Obvious questions to determine whether the candidate will fit in the corporate culture.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Madrid

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Basic-Fit (Madrid)

Primera entrevista on-line, entrevistador agradable y cercano, me preguntó por disponibilidad horaria y funciones en la empresa. Entrevista de cara a vacantes nuevas, después tuve que esperar varios meses para un nuevo contacto

• Disponibilidad horaria, objetivos, funciones en la empresa, preferencia en los centros, formación, qué función considero se me daría mejor/peor

Basic-Fit

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Hoofddorp

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Basic-Fit (Hoofddorp)

You first have an interview with the recruiter and then a second interview with your future co-worker or manager, followed by an assignment. After presenting your work to future co-workers/managers, they eventually choose who to hire from the final group of candidates.

Ik heb gesolliciteerd bij Basic-Fit

Fast it was very good, met new people, and had a great time. people were professional during the entire interview. would recommend it a lot. Very fun and good culture too.

Basic-Fit

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Antwerpen

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Basic-Fit (Antwerpen) in nov. 2022

Ik werd uitgenodigd op gesprek na een cv screening en eerste telefonisch contact. Na het sollicitatiegesprek hoorde ik niet meer van het bedrijf. Ik belde zelf op en kreeg moeilijk de persoon in kwestie te pakken

• Wat zijn drie goede eigenschappen en drie slechte eigenschappen

Ik heb gesolliciteerd bij Basic-Fit

Very relaxing, nice atmosphere and open conversations. Questions were Basel on the specific role and the time was not counted. The team is really nice and very helpful if you have questions

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Madrid

Aanbod afgewezen

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Basic-Fit (Madrid) in sep. 2022

Se interesan mucho a nivel personal si tu perfil encaja con el perfil proactivo y social de la compañía. Es más una charla para conocerte que otra cosa. Lo bueno es que se ve de primeras si hay feeling o no.

• Preguntas generales sobre tu disponibilidad, tu intención en la empresa etc.

Ik heb gesolliciteerd bij Basic-Fit

Les entretiens chez basic fit sont très simple, il n'y a pas besoin de diplôme particulier, les embauches sont effectuer en fonction de votre bonne tenu, de la façon dont vous vous exprimé ou encore si vous avez un bonne relation avec le relation clients, mais aussi votre motivation.

• Comment réagiriez vous si il y a un rush à l'entrée ?

Ik heb gesolliciteerd bij Basic-Fit

Premier contact sur Indeed puis entretien physique rapidement. Facile. Questions banales. Se présenter : qualités, défauts.. Questions sur l'expérience précédente.. Qu'est ce qui fait qu'on serait choisi plutôt qu'un autre.. Réponse positive ou négative peu de temps après.

Weergave: 1 - 10 van 30 Gesprekken

Veelgestelde vragen over sollicitatiegesprekken bij Basic-Fit

Glassdoor-gebruikers beoordeelden hun sollicitatie-ervaring bij Basic-Fit als 86,0% positief, met een moeilijkheidsscore van 2,43 uit 5 (waarbij 5 de hoogste moeilijkheidsgraad is). Kandidaten die solliciteerden op de functies Medewerker Klantenservice en UX Designer, beoordeelden hun sollicitatiegesprek als het moeilijkst, terwijl het sollicitatiegesprek voor de functies parttime gastheer/gastvrouw en Communication & PR Specialist als het gemakkelijkst werd beoordeeld.

Het wervingsproces bij Basic-Fit duurt gemiddeld 5 dagen. Er wordt hierbij rekening gehouden met 6 door gebruikers ingediende sollicitaties voor alle functie. Bij kandidaten die solliciteerden op de functie Mederker klantenservice, was de wervingsproces het kortst (gemiddeld 5 dagen), terwijl de wervingsprocedure voor de functie Medewerker Klantenservice het langst was (gemiddeld 5 dagen).

Op basis van 6 Glassdoor-sollicitatiegesprekken zijn veelvoorkomende fasen in het sollicitatieproces bij Basic-Fit onder meer:

Sollicitatiegesprek met panel: 30,77%

Persoonlijk sollicitatiegesprek: 23,08%

Telefonisch sollicitatiegesprek: 15,38%

Achtergrondcontrole: 15,38%

Presentatie: 15,38%

Loopbanen die populair zijn bij Basic-Fit-werkzoekenden

Werkt u bij Basic-Fit? Deel uw ervaringen

Basic-Fit logo

Carrières bij Basic-Fit

Cover image for Basic-Fit

Basic-Fit is de grootste low-cost en high-value fitnessketen van Europa. Onze missie is om fitness voor iedereen toegankelijk te maken,...Meer

• Werken bij Basic-Fit
Hier krijgt de werkgever de kans om te vertellen waarom u bij zijn of haar bedrijf moet komen werken. De informatie wordt gegeven vanuit werkgeversperspectief.

Bedrijfsupdates

31 dagen geleden

Bedrijfsnieuws
Happy New Year! 🧡💪 We sluiten het jaar af met 1.200 + Basic-Fit Clubs in 6 operationele landen en 3,35 miljoen leden in heel Europa. Ons clubnetwerk en de Basic-Fit App maken het gemakkelijk voor onze leden om van fitness hun basic te maken en blijvende fitnessgewoonten te creëren. Een grote dank aan onze medewerkers, partners en iedereen die heeft bijgedragen aan deze prestaties. We zijn verheugd om in 2023 de basis te leggen voor toekomstige successen. GO FOR IT!
Shared image

42 dagen geleden

Bedrijfsnieuws
We wish you all a merry christmas!
Shared image
Alles weergeven

Foto's voor Basic-Fit

+ Foto toevoegen
Alle foto's weergeven

Glassdoor heeft alle vacatures, salarisinformatie, bedrijfsreviews en sollicitatiereviews van mensen die zelf bij de bedrijven werkzaam zijn. Dit helpt u bij het vinden van uw droombaan.