Vragen tijdens solliciteren voor Business Systems Analyst bij Bynder | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren voor Business Systems Analyst bij Bynder

1 Sollicitatiereview

3,0

1 Reviews over solliciteren van sollicitantenTerug naar: Alle sollicitaties

Filter

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid
Reviews geschreven in het:Nederlands (1)

Sollicitatiegesprek voor de functie Business Systems Analyst

Anonieme werknemer in Amsterdam

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan een week. Ik heb gesolliciteerd bij Bynder (Amsterdam) in maart 2017.

Op donderdag had ik online op de vacature gereageerd en vrijdag werd ik al door iemand van Bynder gebeld om te vragen of ik binnenkort tijd had voor een sollicitatie gesprek, zeer snel dus.

De week daarop het eerste face-to-face gesprek gehad met een aantal leden van het team waarin ik terecht zou komen. Er kwamen wat vragen voorbij over mijn ervaring bij bedrijven waarvoor ik in het verleden heb gewerkt, en om te kijken of ik binnen het team zou passen.

Vervolgens heb ik een test moeten doen die meer naar mijn vaardigheden keek, na het maken van deze test heb ik nog een gesprek gehad met degene die deze test heeft nagekeken.

Als laatste gesprek hebben we het over de voorwaarden en compensatie gehad, al met al een goede en professionele procedure.