Vragen tijdens solliciteren bij CGI | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij CGI

3,0

Reviews over solliciteren van sollicitanten

Filter

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid
Reviews geschreven in het:Nederlands (5), Engels (1418), Frans (131), Duits (12)
Sorteren:

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij CGI (Amstelveen) in februari 2011.

drie gesprekken met achtereenvolgens aanstaande manager, aanstaande collega en aanstaande afdelingsdirecteur. CV was al bestudeerd, gesprekken waren open en er werd uitgelegd hoe de organisatie in elkaar zit, welke arbeidsvoorwaarden er waren en hoe men werkt. Na het derde gesprek kreeg ik direct een aanbod op papier waarin duidelijk alle arbeidsvoorwaarden gemeld werden.

Sollicitatiegesprek voor de functie Consultant

Anonieme werknemer in Amstelveen

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij CGI (Amstelveen) in juni 2013.

Snel en duidelijk. 1 gesprek met mogelijke manager over bedrijf en onderzoek match met bedrijf. Daarna was er een gesprek met een mogelijke teamgenoot met daarin vooral toetsing op inhoudelijke kennis. Als laatste een kort gesprek met senior manager die daarna aanbod meegaf. Drie gespreken bij elkaar 3 uur.

Sollicitatiegesprek voor de functie Junior Software Consultant

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Rotterdam
    Moeilijk sollicitatiegesprek

De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij CGI (Rotterdam) in juli 2015.

Selected for a follow-up interview 2 months after an university job fair, the face-to-face interview took about 3 hours, with two persons. The discussions were mainly about my previous work experience, and potential work scenarios within the company.

• Describe how have I interacted with my co-workers in my previous teams.   Vraag beantwoorden

Neutrale ervaring

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij CGI (Amsterdam).

Allereerst een intake bij de recruiter. Vervolgens voorgesteld aan de werkgever, waarna de uitnodiging volgde voor het interview. Interview met HR manager en met de directe manager. Deze interviews werden gevolgd door interviews met een aantal collega's. Het proces werd afgerond met een review check.

Afgewezen aanbod

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 3 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij CGI.

De procedure bij CGI is zeer bedroevend te noemen. Na het solliciteren is mij beloofd dat er binnen een geringe tijd contact zou worden opgenomen. Na meerdere herinneringen te hebben verstuurd, was het 3 maanden later eindelijk zover. Eindelijk kon ik op gesprek komen. De sollicitatie bestaat uit tweetal rondes waarbij ik een kennismakingsgesprek had en vervolgens een diepgaand gesprek aangaande de functie.

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (1418), Frans (131), Duits (12)