Sollicitatievragen voor een Software Developer bij Centric

Bijgewerkt op Jan 6, 2017

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 2 van meer dan 15 sollicitatiegesprekken gevonden

Sollicitaties naar topfuncties bij Centric

Centric

Anonieme werknemer in New York, NY

Neutrale ervaring

De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Centric (New York, NY) in Oct 2016

Interview was mostly basic questions like data structures but in depth technical skills are tested. I was called after a career fair and then scheduled a behavioral phone interview and then 2 hour onsite interview

• I cannot share questions as i have signed an agreement
    Vraag beantwoorden
Wees de eerste om dit sollicitatiegesprek als nuttig te beoordelen

Centric

Anonieme werknemer in IJsselstein

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Centric (IJsselstein) in Jun 2014

In drie gesprekken zijn we gekomen tot een vast dienstverband. Vooraf word je cv beoordeeld (er zijn weinig mensen die echt op een sollicitatie komen dus zorg dat je cv op orde is.). Na goedkeuring van het cv kom je op sollicitatie gesprek. De HR-medewerker en een manager nemen dit gesprek af. Zij kijken meer naar het persoonlijke vlak. "Pas je in de club". Als dit gesprek goed is verlopen volgt een vervolg gesprek die meer ingaat op de benodigde vaardigheden. Doormiddel van een check list wordt een spar sessie gehouden. Hierbij hoef je niet alles te weten maar je wordt wel geacht over een aantal zaken kunnen meedenken. Dan volgt de laatste fase het aanbieden van een contract.

• Vertel iets over jezelf. Wat wil je bereiken bij Centric.
1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Centric-werkzoekenden

Support Engineer

Werkt u bij Centric? Deel uw ervaringen