Sollicitatievragen bij Centric

Bijgewerkt op Apr 30, 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 15 van meer dan 15 sollicitatiegesprekken gevonden

MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Centric

Anonieme werknemer

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Centric

Krijgt een gesprek met hr. En proberen je met een lease auto binnen te krijgen. Je moet de papieren hebben ervaring telt niet binnen dit bedrijf. Hierdoor moet je vaak vanaf onderaan beginnen en als je geluk hebt mag je een cursus doen via hun eigen interne opleidinsgs centrum

• Welke ervaring heb je binnen de ict
    Vraag beantwoorden

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb gesolliciteerd bij Centric

An interview with someone fromHR A test with a lot of logical questions Technical interview- about 2 hours - A lot of questions - Some practical questions - You are given some unit test and you have to implement that function that is tested in those unit tests

Anonieme werknemer

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Centric

The interview process was alright, easy to handle questions, decent amount of time to do the interview project; fast replies. Make sure you know how to talk about your design portofolio.

Anonieme werknemer in Stockholm,

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Centric (Stockholm, ) in Sep 2019

Flawless and smooth process. First contact via phone, interview, contract writing and done. I think that Centric has streamlined the interview/hiring process to another level. To this day I still work at Centric and I'm overall happy with my employer.

Anonieme werknemer in Amsterdam

Neutrale ervaring

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Centric (Amsterdam) in Jan 2019

De wervings en sollicitatieproces waren erg makkelijk. Het was niet moeilijk om in contact te komen met iemand die met mij wilde spreken. 1 belletje en ik werd meteen doorgezet naar de betreffende persoon met wie ik over kon praten. Later werd ik teruggebeld en kon ik al op gesprek komen.

Centric

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Moordrecht

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Centric (Moordrecht) in Aug 2018

Vrij gehaast traject met steeds wisselende aanwezige personen en contactpersonen. Na een tweetal gesprekken moest ik een case voorbereiden en in een presentatie toelichten. Na de presentatie nam de vaart in het traject af. Uiteindelijk op vrijmiddag (vermoedelijk net voor bij vrijmibo) afgewimpeld door middel van een telefoongesprek dat max. 1 minuut en 30 seconden heeft geduurd. De afhandeling toont in geen enkel opzicht gelijkenis met de tijd en moeite die in het voorbereiden van de case en de presentatie hebben gezeten. Al met al een zeer vreemde, onpersoonlijke en negatieve gang van zaken.

• Er werden meerdere stellingen voorgelegd waaruit een keuze moest worden gemaakt inclusief een argumentatie voor de keuze (bijv. eigen initiatief of het volgen van de procedures?).

Anonieme werknemer in Moordrecht

Neutrale ervaring

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij Centric (Moordrecht) in Aug 2018

Redelijk. Eerst kennismakingsgesprek telefonisch. Hierna op gesprek gekomen om kennis te maken met mijn line-manager. Vervolgens heb ik een assessment gemaakt en deze gepitcht voor een recruiter en mijn linemanager. Vervolgens circa 3 weken moeten wachten op het antwoord en aangenomen.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in New Delhi

Ik heb via een uitzendbureau gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Centric (New Delhi)

Their Process is quite long . They have taken 3 rounds, 2 of them were Telephonic and 1 was Skype. When there was a 3rd round going on , the recruiter disconnected the call, Very Pathetic. I tried to connect him/her again but there was no reply from their side and said that the HR will connect you but could not understand why he did that, he just chatting with me on Skype but not picked the call(Total wastage of time). They don't know how to take the Experienced person Interview.

• They simply asked the .Net Interview Question and some of them are Logical

Anonieme werknemer in Hoogeveen

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Centric (Hoogeveen) in Apr 2018

Ik ben door een referral in contact gekomen met de functie. Na het opsturen van een CV en een telefonisch gesprek ben ik uitgenodigd. Ter plekke is mij een aanbieding gedaan welke ik geaccepteerd heb. Het aanbod was realistisch

• Vragen over mijn drive en ambitie werden veel gesteld. Daarnaast was er veel ruimte voor mij als persoon
1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig

Anonieme werknemer in IJsselstein

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Centric (IJsselstein) in Mar 2017

Naar aanleiding van een telefoongesprek mijn CV opgestuurd. Daarna heeft er een kennismakingsgesprek plaatsgevonden. Daarna een tweede gesprek met een .NET specialist (intern) voor een meting m.b.t. niveau. Het laatste gesprek was een arbeidsvoorwaardelijk gesprek. Zeer positief gesprek waarbij de recruiter een belangrijke rol heeft gespeeld in het hele proces. Ik werd elke dag (!) even op de hoogte gehouden over de status en eventuele vervolgstappen.

• Vraag: Wat is jouw verwachting wat betreft de functie? Wat moet je in huis hebben en waarom denk je dat juist deze functie voor jou geschikt zou kunnen zijn?
Weergave: 1 - 10 van 15 Sollicitatiegesprekken
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Centric-werkzoekenden

Support Engineer

Werkt u bij Centric? Deel uw ervaringen