Sollicitatievragen bij Conclusion

Bijgewerkt op Dec 21, 2020

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 10 van meer dan 10 sollicitatiegesprekken gevonden

2.7
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Conclusion

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Conclusion in Dec 2020

Ondanks dat we er vanuit beide partijen niet uitkwamen een positief gevoel aan over gehouden. Er werd snel en duidelijk gehandeld. En de afspraken die er werden gemaakt werden correct nageleefd.

• Noem je positieve en minder positieve eigenschappen
    Vraag beantwoorden

Aanbod afgewezen

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Conclusion in Sep 2020

2 korte prettige gesprekken bij Conclusion Implementation. Gesprekken waren informeel van aard en obv wederzijdse interesse. Uiteindelijk aanbod (ver) onder marktconform en geen ruimte voor onderhandeling. Recruiter kwam wat onprofessioneel over gezien er vooraf geen salarisindicatie is gevraagd en ik uiteindelijk werd verast met een aanbod wat circa bruto 1000eu p/m lager ligt dan mijn huidige werkgever. Vervolgens gaf ze aan dat het verschil niet zo groot was... waarschijnlijk had ze het vermoeden dat ik een filantroop ben ;-) Uiteindelijk zonde van de ingestoken tijd voor beide partijen.

Ik heb gesolliciteerd bij Conclusion

Geruime tijd geleden CV en motivatiebrief opgestuurd. Automatisch gegenereerde antwoordmail ontvangen, hierna nooit meer iets vernomen van Conclusion. Komt niet erg professioneel over wat mij betreft, je zou verwachten dat je tenminste een afwijzing ontvangt.

Anonieme werknemer in MISSING VALUE

Ik heb gesolliciteerd bij Conclusion

De sollicitatieprocedure heb ik persoonlijk als zeer prettig ervaren. Communicatie vanuit Recruiter was helder, afspraken werden nagekomen en men gaf me het gevoel dat er open en eerlijk over contractuele en situationele zaken gesproken kon worden. De procedure kende de volgende fases: - Telefonisch interview - Kennismakingsgesprek Recruiter - Vervolggesprek Recruiter en Account Manager - Afsluitend gesprek met Algemeen Directeur

• De gesprekken waren open van aard en voelde als een wederzijdse kennismaking. Geen standaard structuur aan vragen, maar een zogenaamd huiskamergesprek waarin de wensen en belangen vanuit beiden werden besproken.

Anonieme werknemer in Utrecht

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd De procedure duurde 6 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Conclusion (Utrecht) in May 2018

Via een kennis geënthousiasmeerd voor een functie binnen Conclusion en vervolgens aangedragen als sollicitant. Gedurende een drietal gesprekken met o.a. recruitment en de directie van Conclusion AFAS Solutions een goed beeld gekregen van de (mogelijkheden binnen de) organisatie.

Conclusion

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Utrecht

Aanbod afgewezen

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Conclusion (Utrecht) in Nov 2017

Mail heen en weer gestuurd, koffieafspraak gemaakt met recruiter. Vervolgafspraak met gepaste afdeling van plaatsing, daar na niet verder gegaan met de procedure omdat ik ergens anders in gesprek was.

Anonieme werknemer in Heerlen

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Conclusion (Heerlen) in Apr 2017

Nadat ik benaderd was door één van de recruiters heb ik 3 sollicitatiegesprekken gevoerd. Het eerste gesprek was met een recruiter. een zeer prettig, ongedwongen en informeel gesprek. Vervolgens heb ik een gesprek gehad met één van de accountmanagers en uiteindelijk heb ik in het 3e gesprek een aanbieding gekregen van de directeur van de betreffende werkmaatschappij. In de gesprekken word je niet "doorgezaagd", er wordt interesse getoond en gekeken wat we voor elkaar konden betekenen.

Anonieme werknemer in Utrecht

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Conclusion (Utrecht) in Mar 2017

1: sollicitatie doormiddel van telefoon of email. 2: telefonisch contact met recruiter. 3: telefonisch contact met recruiter en uitnodiging eerste sollicitatie. 4: eerste gesprek. 5: telefonisch contact met recruiter voor 2de gesprek. 6: 2de gesprek met deskundige. 7: telefonisch en per mail een aanbod.

• Meeste vragen waren persoonlijk, hoe men is buiten de werk wereld ( sociaal actief ) meer einde van het gesprek word er gevraagd naar werk ervaring en kennis over branche. Zeer positieve gesprekken erg vriendelijke recruiters voll ervaring en mensen kennis, hier bij word er vooral beoordeeld op hoe de persoon zelf is indien de kennis deels goed bij aansluit vind er een match plaats.

Anonieme werknemer

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Conclusion in Apr 2014

De sollicitatieprocedure is erg snel. Al is er wel het een en ander veranderd de afgelopen jaren. Er is een centrale recruitment opgezet, dit gebeurde is gedecentraliseerd. Gesprekken zijn prima en als er een klik is volgt er snel een aanbod/volgend gesprek. Als je via het warme netwerk binnenkomt zijn de lijnen al helemaal kort. De gesprekken zijn kalm en vriendelijk en vol interesse. Ook zijn er nog geen testen of cases, ik verwacht dat deze wel gaan komen.

1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig

Anonieme werknemer in Utrecht

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Conclusion (Utrecht) in Apr 2013

De sollicitatie vindt plaats op basis van gesprekken. Insteek van het gesprek is niet om de sollicitant te testen of onder vuur te nemen. Wordt gezocht naar match met het bedrijf en op basis van ervaring en presentatie vaardigheden beoordeeld. Frisse en open houding, flexibele mentaliteit, maar met name oprechtheid en eigen persoonlijkheid zijn belangrijkste criteria. Meestal zijn een twee- of drietal gesprekken van toepassing. Geen IQ of persoonlijkheidstest.

• Geen rare/lastige vragen om de sollicitant te testen puur voor het testen. Oprecht gesprek waarin naar de klik en de persoon wordt gekeken.
1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig
Weergave: 1 - 10 van 10 Sollicitatiegesprekken
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Conclusion-werkzoekenden

Consultant

Werkt u bij Conclusion? Deel uw ervaringen