Sollicitatievragen bij Coolblue

Bijgewerkt op May 2, 2022

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 177 van meer dan 177 sollicitatiegesprekken gevonden

Persoonlijk4%
2.8
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Coolblue in May 2022

First would be a call with HR and manager. Then a take home assignment, then a tech discussion on the assignment and choices made. And there will be more in terms of the code and things that can be used.

• what were the design choices made and why
    1 antwoord

Ik heb gesolliciteerd bij Coolblue

Ik heb via social media gesolliciteerd en moest vervolgens mijn CV sturen. Later moest ik per mail mijn motivatie op papier zetten en dit naar ze toe sturen. Ik moest enkel aangeven in mijn brief, waarom Coolblue, waarom ik daar wil werken en wat mij de geschikte kandidaat zou maken

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Coolblue in Apr 2022

J'ai été appelée par une responsable rh de Coolblue. Très gentille, elle a d'abord testé mes capacités en néerlandais, nous avons donc discuté en néerlandais, et après elle m'a indiqué que je pouvais répondre en français. On a discuté de tout et de rien, mais surtout de mon parcours, de qui j'étais, etc. Ensuite, j'ai pu poser mes questions.

• - Quelle est votre motivation pour travailler chez nous ? - Quelles tâches reprises dans l'offre vous ont attirées ? - Quel est votre salaire minimum ? - Pourquoi avez-vous choisi la traduction ?

Anonieme werknemer in Nivelles

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Coolblue (Nivelles) in Apr 2022

Teste physique avec une machine à laver de 110 kg Circuit plus monter et descendre 4 étages après un entretien et une mise en situation et pour finir parler de ma vie professionnelle

• Qu'elle sont vos motivations à travailler chez coolblue

Neutrale ervaring
Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb gesolliciteerd bij Coolblue

wordt erg veel van je verwacht, je moet overdreven gemotiveerd overkomen. krijgt vragen gesteld waarop je het antwoord niet kan weten zonder werk ervaring binnen de ict en verkoop combinatie

• Waarom coolblue en geen bcc of mediamarkt?

Ik heb gesolliciteerd bij Coolblue

Het was een snelle en fijne procedure. De interviewers waren vriendelijk en geven duidelijk aan wat je kunt verwachten tijdens het process. Het duurde om en nabij ongeveer een week tot twee weken.

Neutrale ervaring

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Coolblue

facile question sur toi même, puis pourquoi Coolblue et les valeurs faut voir sur leur site elles y sont puis mise en situation deux fois pour voir si ta mis en application les feedbacks.

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Coolblue

It's a long process, first, there were screening after that a short call with the HR next meeting with the lead design team and a design challenge and after that a feedback

1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig

Ik heb gesolliciteerd bij Coolblue

Eerst telefonisch gesprek, daarna na een positieve evaluatie is er een selectiedag met rollenspel, presentatie, en gesprek met recruiter. Daarna weet je of je aangenomen bent en je contract kan tekenen.

Coolblue

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Rotterdam

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Coolblue (Rotterdam) in Mar 2022

First call. It looks like the manager does not quite qualitatively evaluate the candidates. Strange questions. They want the candidate to admire them. There is no regret, there is no point in working in such company.

1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig
Weergave: 1 - 10 van 177 Interviews

Veelgestelde vragen over sollicitatiegesprekken bij Coolblue

Glassdoor-gebruikers beoordeelden hun sollicitatie-ervaring bij Coolblue als 57.0% positief, met een moeilijkheidsscore van 2.93 uit 5 (waarbij 5 de hoogste moeilijkheidsgraad is). Kandidaten die solliciteerden op de functies Landing Page Specialist en Productredacteur, beoordeelden hun sollicitatiegesprek als het moeilijkst, terwijl het sollicitatiegesprek voor de functies Verkoopmedewerker en Bezorgheld Coolbluebezorgt als het gemakkelijkst werd beoordeeld.

Het wervingsproces bij Coolblue duurt gemiddeld 19 dagen. Er wordt hierbij rekening gehouden met 114 door gebruikers ingediende sollicitaties voor alle functie. Bij kandidaten die solliciteerden op de functie Bezorgheld Coolbluebezorgt, was de wervingsproces het kortst (gemiddeld 5 dagen), terwijl de wervingsprocedure voor de functie Medewerker Klantenservice het langst was (gemiddeld 49 dagen).

Op basis van 114 Glassdoor-sollicitatiegesprekken zijn veelvoorkomende fasen in het sollicitatieproces bij Coolblue onder meer:

Persoonlijk sollicitatiegesprek: 24.91%

Drugstest: 4.53%

Vaardighedentest: 4.15%

Overige: 3.02%

RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Coolblue-werkzoekenden

Werkt u bij Coolblue? Deel uw ervaringen

Coolblue logo