Vragen tijdens solliciteren voor Business Analyst - Strategy and Operations bij Deloitte | Glassdoor.nl

Laatst bijgewerkt 2 feb. 2018

3,5

2 Reviews over solliciteren van sollicitantenTerug naar: Alle sollicitaties

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid

Filter

Sorteren: PopulairDatumMoeilijkheid
Reviews geschreven in het:Nederlands (2), Engels (33)

Sollicitatiegesprek voor de functie Business Analyst - Strategy and Operations

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Amsterdam
Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 2 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij Deloitte (Amsterdam) in oktober 2017.

De sollicitatieprocedure bestaat uit 3 rondes. 1ste gesprek met een recruiter en een senior associate, 2de gesprek assessment en presentatie en 3de gesprek met een director. Bij het 2de gesprek ontvang je een case en krijg 45 minuten de tijd om 3 vragen te beantwoorden en een presentatie voor te bereiden.

Andere sollicitatiereviews voor Deloitte

Sollicitatiegesprek voor de functie Business Analyst - Strategy and Operations

Anonieme werknemer

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Deloitte.

Ronde 1: CV en Motivatie + telefonisch contact met HR

Ronde 2: Je start met een presentatie over Deloitte waar je extra informatie krijgt over het bedrijf. Daarna krijg je 30 minuten de tijd om je voor te bereiden op een business case. Het is de bedoeling dat je deze individueel analyseert binnen de tijd. Daarna ga je in kleine groepen de case bespreken en uw oplossingen als groep presenteren aan de HR.

Ronde 3: Gesprek met HR over je CV en Motivatie.

Ronde 4: Gesprek met de manager waar je een individuele case voorgelegd krijgt en uw analytische skills worden getest.

Ronde 5: Gesprek met de partner