Vragen tijdens solliciteren bij EN HR solutions | Glassdoor.nl

Sollicitaties bij EN HR solutions

1 Sollicitatiereview

2,0

Sollicitaties naar topfuncties bij EN HR solutions

Reviews geschreven in het:Nederlands (1)

Sollicitatiegesprek voor de functie Flex Consultant

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij EN HR solutions in juni 2019.

Had een eerste gesprek hier gehad als financieel medewerker, helaas was ik het niet geworden, maar ze vonden mij beter passen bij de vacature flexconsultant. Gesprek gehad met de directrice en de flex coordinator. Gesprek van een klein uur gehad, wat ik als zeer prettig ervaarde. Waarna mij werd verteld dat er een terugkoppeling zou worden gegeven over het gesprek. Na een week geen reactie op het gesprek. Nieuwsgierig dat ik ben belde ik ze op, werd er niet opgenomen. En daarna nooit iets van ze gehoord. Dit heb ik nooit in mijn leven meegemaakt. Ronduit asociaal, gelukkig kan ik mn review hier op Glassdoor zetten, zodat dit gedeeld kan worden wat voor onprofessioneel bedrijf dit is.

• Hoe ga je om met stresvolle situaties? kan je daar een voorbeeld van noemen   Vraag beantwoorden

Reactie van EN HR solutions

6 aug. 2019 – Manager Online

Bedankt voor je review op onze pagina. Wat jammer dat je een vervelende ervaring bij ons hebt gehad. Bij EN HR solutions vinden wij persoonlijk contact erg belangrijk. Graag komen we dan ook in... Meer