Sollicitatievragen bij Euromaster

Bijgewerkt op Aug 24, 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 4 van meer dan 4 sollicitatiegesprekken gevonden

Anonieme werknemer

Geaccepteerd aanbod
Eenvoudig sollicitatiegesprek
Sollicitatie

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij Euromaster

Sollicitatiegesprek

relativement simple, un rendez-vous m'a été proposé directement par le chef d'agence, il faut au minimum se renseigner sur l'entreprise, vous n'êtes pas obligés d'avoir des connaissances dans l'automobile mais avoir envie d'apprendre

Sollicitatievragen
  • un seule entretien avec le responsable de centre, qui en a fait part à son supérieur, et validation juste après
    Vraag beantwoorden
Wees de eerste om dit sollicitatiegesprek als nuttig te beoordelen

Euromaster

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Mannheim

Geen aanbod
Sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Euromaster (Mannheim) in Sep 2019

Sollicitatiegesprek

Zusammen mit den für den Franchise -Berecih zuständigen Managern und dem HR-Manager fand ein ca. 1 1/2 Stündiges gespräch statt. Darin wurde die Aufhabe erläutert und auf meinen Lebenslauf eingegangen. Abschließend hatte man noch Gelegenheit offene Fragen zu stellen. Die Absage wurde mit der internen Vergabe an einen Mitarbeiter begründet.

Wees de eerste om dit sollicitatiegesprek als nuttig te beoordelen

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Geen aanbod
Negatieve ervaring
Sollicitatie

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Euromaster in Dec 2018

Sollicitatiegesprek

Entretien téléphonique avec une chargée de recrutement après avoir été chassée et qui teste vos motivations puis si le profil semble correspondre à celui recherché, entretien par skype avec une responsable du recrutement ( car je n'habite pas la région grenobloise) puis plus rien car les belles paroles émises lors de l'entretien en sont restées là

1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig

Anonieme werknemer

Geaccepteerd aanbod
Sollicitatie

Ik heb via een uitzendbureau gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Euromaster in Jun 2015

Sollicitatiegesprek

Rapide, entretien avec le Directeur après réponse d’une offre à pôle emploi puis la direction nous contacte par téléphone pour finaliser les choses après prise de décision de directeur

Sollicitatievragen
  • Vos motivation, que connaissez vous de l’entreprise et que proposons nous comme services
1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Euromaster-werkzoekenden

Vertriebsmitarbeiter
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken