Vragen tijdens solliciteren voor Regional Sales Manager Nederland bij Fisher Investments | Glassdoor.nl

Sollicitaties bij Fisher Investments

1 Sollicitatiereview

1,0

Reviews geschreven in het:Nederlands (1)

Sollicitatiegesprek voor de functie Regional Sales Manager Nederland

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Laren, Noord-Holland
Afgewezen aanbod

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 6 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij Fisher Investments (Laren, Noord-Holland) in april 2016.

Benadert via een headhunter en zo in contact gekomen met de Director van Europa. Ik ben belachelijk lang aan het lijntje gehouden door beiden. Daarnaast waren er belachelijk veel gesprekken, een stuk of 7 en duurde het hele sollicitatieproces wel 6 maanden, ja je leest het goed; zes maanden!! De eerste paar gesprekken gingen nog wel maar daarna werd het steeds onproffesioneler en de Director had totaal geen idee waar hij mee bezig was. Uiteindelijk kreeg ik van de headhunter te horen; Gefeliciteerd je bent aangenomen! Top, wanneer kan ik beginnen? Hmmm lastige vraag... uiteindelijk niks meer van niemand gehoord. Natuurlijk gebeld maar geen reactie. Ver vandaan blijven is mijn advies.

NB: je komt daar overigens niet in loondienst maar je moet je inschrijven als zelfstandige bij de KVK en je zelf verhuren. De contracten zagen er ook nogeens heel vaag uit.

• Standaard vragenlijstje (tijdens de gesprekken) en overal voorbeelden van noemen.   1 antwoord
  • Hoe bel jij een prospect? (Koud)   1 antwoord
  • Hoe ga je om met weerstand? (Rollenspel)   1 antwoord