Vragen tijdens solliciteren bij Fisher Investments | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij Fisher Investments

Sollicitaties bij Fisher Investments

2,0

Reviews geschreven in het:Nederlands (2), Engels (859)

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Fisher Investments in maart 2015.

Naar aanleiding van invullen van het sollicitatie formulier op de website van Fisher Investments, kreeg ik binnen twee dagen een reactie met daarin een telefonische uitnodiging voor het maken van een afspraak. Het telefonische interview vond ongeveer 1,5 week later plaatst. De vragen waren algemeen (wie ben ik en wat heb ik gedaan).

Enkele dagen na het telefonische interview kreeg ik per email een reactie dat ze besloten hebben om niet verder met mij te gaan. Naar aanleiding van deze email heb ik daarna verschillende e-mails verstuurd om feedback te ontvangen, dit is tot op heden nog niet gebeurd.

• Vertel wat meer over je?
      Vertel eens wat meer over je laatste werkervaring?   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie Regional Sales Manager Nederland

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Laren, Noord-Holland
    Afgewezen aanbod

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 6 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij Fisher Investments (Laren, Noord-Holland) in april 2016.

Benadert via een headhunter en zo in contact gekomen met de Director van Europa. Ik ben belachelijk lang aan het lijntje gehouden door beiden. Daarnaast waren er belachelijk veel gesprekken, een stuk of 7 en duurde het hele sollicitatieproces wel 6 maanden, ja je leest het goed; zes maanden!! De eerste paar gesprekken gingen nog wel maar daarna werd het steeds onproffesioneler en de Director had totaal geen idee waar hij mee bezig was. Uiteindelijk kreeg ik van de headhunter te horen; Gefeliciteerd je bent aangenomen! Top, wanneer kan ik beginnen? Hmmm lastige vraag... uiteindelijk niks meer van niemand gehoord. Natuurlijk gebeld maar geen reactie. Ver vandaan blijven is mijn advies.

NB: je komt daar overigens niet in loondienst maar je moet je inschrijven als zelfstandige bij de KVK en je zelf verhuren. De contracten zagen er ook nogeens heel vaag uit.

• Standaard vragenlijstje (tijdens de gesprekken) en overal voorbeelden van noemen.   1 antwoord
    • Hoe bel jij een prospect? (Koud)   1 antwoord
    • Hoe ga je om met weerstand? (Rollenspel)   1 antwoord

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (859)