Vragen tijdens solliciteren bij Hays | Glassdoor.nl

Vragen tijdens solliciteren bij Hays

Sollicitaties bij Hays

2,2

Sollicitatiegesprek voor de functie Accounting Assistant

Anonieme werknemer in Antwerpen (België)

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Hays (Antwerpen (België)) in oktober 2015.

Begincommunicatie heb ik testen moeten afleggen om mijn niveau van accounting te meten. Verder een gesprek van een 30min wat ik verwacht en wat mijn ambities waren, enz.. Dan kreeg ik al meteen feedback om mijn resultaten, en kreeg meteen al voorstellen waar ik eventueel kon voorgesteld worden.

• Verscheidene vragen over wanneer debet of credit geboekt moest worden?   1 antwoord

Sollicitatiegesprek voor de functie Recruiter

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Tilburg
    Afgewezen aanbod

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Hays (Tilburg) in februari 2016.

Via via ben ik bij Hays terecht gekomen. Het proces zag er als volgt uit:
    1 intake met de recruiter
    2 gesprek met de team manager en een 2e recruiter
    3 assesment + kennismaking met de regio directeur.

Sollicitatiegesprek voor de functie Recruitment Consultant

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Brussel (België)

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Hays (Brussel (België)).

Ik contacteerde via LinkedIn een werknemer bij Hays en kon er solliciteren voor een interne positie als recruiter. Na een persoonlijkheidstest en 4 rondes ( 10uur op verschillende dagen verspreid) kreeg ik dan het verdict.

Alles was goed maar er was geen unanieme beslissing gemaakt. Dus geen aanbieding.

Ze hebben het me niet verteld, maar ik ben er zeker van dat de weigering komt door de persoonlijkheidstest die ik heb afgelegd voor mijn eerste interview. Hierbij scoorde ik onterecht laag op reagibiliteit en daar zullen waarschijnlijke sommigen niet op verder hebben gekeken.

• Hoe kunt u bewijzen dat u proactief te werk gaat?   Vraag beantwoorden
    • Er is een grote werkdruk en er zijn vaak tegenslagen. Hoe kan ik zeker zijn dat u niet na een paar maanden zult willen veranderen van job?   Vraag beantwoorden

Sollicitatiegesprek voor de functie Accountmanager

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 2 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij Hays.

Na een kort telefoongesprek was er al snel de conclusie dat er verder gepraat moest worden, slechte communicatie vanuit HAYS zorgde ervoor dat dit gesprek nooit heeft plaatsgevonden.
    Hays maakt veel beloftes die nooit waargemaakt worden, waardeloos.

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (741), Duits (53), Frans (42), Portugees (7), Spaans (2), msg.language.count.ita